Pirmoji ir bene plačiausiai nuskambėjusi išpardavimo akcija vyko sostinės „Akropolyje“ esančioje parduotuvėje „Maxima“. Čia visoms ne maisto prekėms buvo taikoma 40 proc. nuolaida. Patys „Maximos“ atstovai pripažino, kad parduotuvė po tokios akcijos buvo tarsi nusiaubta. Apie 7000 pirkėjų per naktį čia išleido apie 1,5 milijono litų. Paakinti tokių pardavimų „Maxima“ atstovai ėmė svarstyti, kad tokie išpardavimai gali būti surengti ir Kaune, kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Netrukus po to išpardavimas buvo surengtas ir „Europos“ prekybos centre. Čia buvo taikomos iki 40 proc. nuolaidos. Tiesa, apsipirkti galėjo tik lojalumo programos nariai, o greta išpardavimo buvo siūloma kultūrinė programa.
Sekmadienį šių prekybos centrų pavyzdžiu pasekė ir „Topo centras“. Tiesa, jo vadovai pirkėjų atžvilgiu elgėsi humaniškiau – 30 proc. nuolaida visoms prekėms buvo taikoma ne naktį, o visą dieną.
Tokios prekybos centrų akcijos visiškai suprantamos turint omenyje faktą, kad daugybė lietuvių vyksta apsipirkti į Lenkiją. Nedžiugina ir ekonominė padėtis Lietuvoje – tyrimai rodo, kad mažmeninė prekyba sumažėjo beveik trečdaliu. Tačiau panašu, kad ne visi prekybininkai mano, jog masiniai išpardavimai yra geriausia išeitis iš krizės, ir panašių akcijų artimiausiu laiku organizuoti neketina.
„Pas mus tokių masinių išpardavimų dar nebus. Organizuojame akcijas kai kurioms prekėms Velykų proga, išleidome prekių su nuolaida katalogą. Manome, kad pardavimas dar nėra taip smarkiai nukritęs, kad reikėtų masiškai viską išparduoti“, – sakė „Ogminos“ apskaitininkė Elena Lukšaitė.
„Elektromarkt“ tinklo parduotuvėse taip pat kol kas taikomos akcijos pavienėms elektrotechnikos prekėms. Įmonė artimiausių planų apie galimas akcijas komentuoti nepanoro.