03 19

Išsiskaidrino patys: audito išvadoje – Vilkaviškio rajono politikų nuodėmės

Apie tai, kaip savo inciatyva „išsiskaidrino“ Vilkaviškio rajono politikai, antradienį skelbė vietos laikraštis „Santaka“. Audito autoriai rekomendavo tarybos nariams įsivertinti savo išlaidas, o tiems, kurie važinėjosi per karantiną, pinigus grąžinti į biudžetą. Daugiausia išlaidų kompensavusi politikė 15min teigė jų negrąžinusi į biudžetą, o vietos meras Algirdas Neiberka tikino, kad kiekvienas turi pats įsivertinti savo išlaidas.
Daugiausia lėšų kompensavę Vilkaviškio rajono politikai
Daugiausia lėšų kompensavę Vilkaviškio rajono politikai / 15min koliažas

Kaip skelbiama savivaldybės atliktoje ataskaitoje, 2019–2023 metais vietos politikai transporto, ryšių, kitų prekių įsigijimo išlaidas kompensavosi už 138,6 tūkst. eurų.

Daugiausia šios sumos skirta transporto išlaidų kompensavimui – per 87 proc., nemažai kilometrų Vilkaviškio rajono politikai įveikė tada, kai to daryti nebuvo galima – per karantiną.

Daugiausia išlaidų kompensavosi socialdemokratės Jūratė Drunienė – 11,7 tūkst. eurų ir Daiva Černiuvienė – 11,4 tūkst., komiteto „Naujas startas“ atstovas Rimvydas Palubinskas – 11,1 tūkst., taip pat socialdemokratas Kęstas Kružinauskas – 10,4 tūkst., su „valstiečių“ sąrašu į tarybą patekęs Gedeminas Gudaitis – 10,1 tūkst.

Nuotr. iš vrk.lt/Jūratė Drunienė
Nuotr. iš vrk.lt/Jūratė Drunienė

Kitų politikų išlaidos neviršijo 10 tūkst. eurų.

Dabartinėje kadencijoje iš šių keturių politikų nedirba tik Gedeminas Gudaitis, pernai vykusiuose savivaldos rinkimuose likęs pirmas „už brūkšnio“ Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos sąraše.

Važinėjosi per karantiną

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis