Kaip rašo dienraštis „Lietuvos rytas“, kelionių agentūrų atstovai suka galvas, kaip sugrąžinti į Lietuvą Šri Lankoje poilsiaujančius tautiečius – jų bilietai per Frankfurtą į Vilnių nebegalioja. Dalį kelio turistams greičiausiai teks sukarti autobusu.
Įvairios agentūros iškilusias problemas mėgins spręsti skirtingai. Pavyzdžiui, „Novaturo“ atstovai savo klientams nupirko naujus bilietus į Varšuvą, o iš ten turistus veš autobusu. Ši bendrovė kreipsis į „flyLAL“ dėl kompensacijos, tačiau gauti jos nesitiki.
Vieną klientą iš Varšuvos autobusu pargveš ir Jungtinis kelionių centras. Kaip parvežti 6 savo klientus, svarsto ir bendrovės „Horizon travel“ vadovai. „Guliverio kelionės“ klientai bus priversti iš Frankfurto grįžti autobusu – šios bendrovės klientams kelionė autobusu nekainuos.
Teigiama, kad tarp šalies kelionių agentūrų gali būti keli tūkstančiai klientų, kuriems yra užsakyti arba nupirkti „flyLAL“ bilietai.