„Delfi“ apklausa: įtakingiausi popkultūros atstovai: M.Mikutavičius, A.Valinskas

Lietuvos ekspertai įtakingiausiais popkultūros atstovais šalyje laiko atlikėją Marijoną Mikutavičių, televizijos laidų vedėją Arūną Valinską bei muzikantą Andrių Mamontovą, rodo penktadienį naujienų portalo „Delfi“ skelbiami apklausos rezultatai.
Marijonas Mikutavičius
Marijonas Mikutavičius / Roberto Riabovo / BNS nuotr.
Temos: 2 Delfi.lt Reitingai

Kasmet sudaromame įtakingiausiųjų penketuke taip pat yra komikas, vienas iš satyrinės laidos „Dviračio šou“ kūrėjų Haroldas Mackevičius bei rašytojas, poetas Juozas Erlickas.

Žurnalo „Reitingai“ atliktos apklausos duomenimis, į dešimtuką taip pat patenka laidų vedėjai Beata Nicholson, Algis Ramanauskas, Orijus Gasanovas, muzikos apžvalgininkas Ramūnas Zilnys, muzikantas Vidas Bareikis.

Visuomenės nuomonės tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ apklausa parodė, kad visuomenė įtakingiausiu laiko A.Valinską, toliau rikiuojasi M.Mikutavičius, O.Gasanovas, muzikos kūrėja, verslininkė Natalija Bunkė, keliautojas Aurimas Valujavičius.

Toliau rikiuojasi A.Mamontovas, J.Erlickas, drabužių dizaineris Juozas Statkevičius, dainininkas Merūnas Vitulskis ir humoristas Mantas Stonkus.

Ekspertų apklausą „Delfi“ užsakymu atliko žurnalas „Reitingai“, gegužės 20–birželio 28 dienomis apklausęs 1088 politikus, verslininkus, tarnautojus, žurnalistus, visuomenininkus ir kitus žinomus žmones.

Visuomenės apklausą birželio 18–liepos 3 dienomis atliko rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“, apklaususi 1013 žmonių nuo 18 iki 75 metų.

Lietuvos įtakingiausius žmones portalas „Delfi“ renka dešimtus metus iš eilės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis