2011 11 16

Įtakingiausi žurnalistai Lietuvoje – Rimvydas Valatka ir Rūta Grinevičiūtė

Lietuvos gyventojai ir ekspertai rinko įtakingiausių Lietuvos žurnalistų dešimtuką. Ekspertų ir Lietuvos gyventojų nuomonės skiriasi.
Rūta Grinevičiūtė
Rūta Grinevičiūtė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„WIN/Gallup International“ asociacija inicijavo pasaulinį projektą „Global Voice of the Media ©“, kurio tikslas sudaryti pasaulinį žurnalistų reitingą bei vykdyti įtakingiausių pasaulio žurnalistų nuomonės apklausas globaliais klausimais. Pagal asociacijos metodiką daugiau nei keturiasdešimtyje projekte dalyvavusių šalių buvo atrinktos ekspertų grupės. Lietuvoje į ekspertų grupę pateko daugiau nei 60 savo sričių specialistų, įmonių vadovų, politikų.

Ekspertų buvo paprašyta pasiūlyti bei sureitinguoti, jų nuomone, įtakingiausių Lietuvos žurnalistų dešimtuką.

Norėdama palyginti ekspertų bei Lietuvos gyventojų nuomones, RAIT, š.m. spalio 2-18 d., Omnibuso metodu atliko reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą, kurios metu gyventojų buvo paprašyta įvardinti, jų nuomone, įtakingiausius Lietuvos žurnalistus. Buvo apklausti 1023 15–74 m. amžiaus nuolatiniai Lietuvos gyventojai.

Ekspertų grupė siūlo šį įtakingiausių žurnalistų dešimtuką:

1.Rimvydas Valatka
2.Artūras Račas
3.Rita Miliūtė
4.Edmundas Jakilaitis
5.Monika Garbačiauskaitė-Budrienė
6.Indrė Makaraitytė
7.Virginijus Savukynas
8.Rolandas Barysas
9.Vitas Tomkus
10.Aurimas Perednis

Į Lietuvos gyventojams įtakingiausių žurnalistų dešimtuką patenka:

1.Rūta Grinevičiūtė-Janutienė
2.Rūta Mikelkevičiūtė
3.Kristupas Krivickas
4.Edita Mildažytė
5.Algimantas Čekuolis
6.Audronė Kudabienė
7.Egidijus Knispelis
8.Rita Miliūtė
9.Henrikas Vaitiekūnas
10.Palmira Galkontaitė

Rimvydas Valatka užima 11 vietą, Edmundas Jakilaitis – 12 vietą. Kiti ekspertų išrinkti žurnalistai gyventojų išvis neminimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis