Neringos savivaldybė 2004 metais patvirtindama vietinės rinkliavos už leidimą įvažiuoti transporto priemonėms į valstybės saugomą Kuršių nerijos nacionalinio parko teritoriją tvarką, suteikė lengvatas ūkio subjektams, registruotiems Neringos savivaldybėje, bei tolimojo susisiekimo maršrutais keleivius vežantiems ūkio subjektams. Konkurencijos taryba 2007 metų nutarimu nustatė, kad šios lengvatos prieštarauja Konkurencijos įstatymui ir nurodė savivaldybei pakeisti lengvatų taikymo tvarką.
Kaip nurodoma LVAT sprendime, Neringos savivaldybės taryba, nustačiusi vietinės rinkliavos lengvatas, suteikė pranašumą Neringos savivaldybėje registruotiems ūkio subjektams ir tolimojo susisiekimo maršrutų ūkio subjektams. Dėl to šių ūkio subjektų paslaugų kaštai dėl vietinės rinkliavos lengvatų tampa žemesni nei kitų ūkio subjektų, teikiančių atitinkamas paslaugas toje rinkoje ir registruotų kitose savivaldybėse, praneša Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas.
Teismas sprendime konstatavo, jog savivaldybės taryba savo sprendimu gali nustatyti lengvatas vietinių rinkliavų mokėtojams, tačiau privalo laikytis Konkurencijos įstatymo ir savo priimtais teisės aktais nediskriminuoti atskirų ūkio subjektų.
LVAT taip pat konstatavo, kad Neringos savivaldybės teisė ekonominėmis priemonėmis reguliuoti transporto priemonių įvažiavimo į Kuršių nerijos teritoriją galima, tačiau tokios ekonominės priemonės neturi prieštarauti Konkurencijos įstatymo nuostatoms.