Trečio lygio estakados Palanga-Kaunas 146 metrų ilgio atkarpa, numatyta I etape, jau yra pilnai pabaigta.
Šiuo metu jau yra rekonstruota 1,46 km Vilnius-Kaunas-Klaipėda kelio, įrengtas kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir estakados Kaunas-Klaipėda apšvietimas, rekonstruotas A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda kelio 304,5 km tunelinis viadukas, įrengtas tunelinio viaduko šviesoforinis valdymas, rekonstruoti inžineriniai tinklai: ryšių linijos, elektros linijos, vandentiekis, dujotiekio perėjimas per magistralę.
Pasak Aldo Rusevičiaus, „Kauno tiltus“ valdančios „Tiltra Group“ Inžinerinio departamento vadovo, visi darbai vyksta sklandžiai, pagal planą.
“Estakados Kaunas-Klaipėda perdanga bus įrenginėjama etapais, kadangi technologiškai negalima iš karto įtempti 610 metrų ilgio lynų. Lynų, kurių kiekvieną sudaro 22 vijos, įtempimui bus naudojama moderni, specialiai tam pritaikyta įranga“, - pasakojo A. Rusevičius.
Estakados Kaunas-Klaipėda plotis sieks nuo 20 iki 30,5 metro, o Palanga-Kaunas – 9,5 metro. Abiejų šių estakadų perdangų konstrukcija – nekarpyta monolitinė gelžbetoninė tuštuminė perdanga su įtemptais vielos pluoštais ant gelžbetonio atramų.
„Jakų sankryžos rekonstrukcija – itin sudėtingas projektas, kuriam vykdyti sutelkta „Kauno tiltų“ profesionalų komanda. Darbams atlikti naudojamos naujausios technologijos bei patikimos ir kokybiškos medžiagos. Estakada, tikimės, taps puikia susisiekimo jungtimi važiuojantiems automagistrale į Klaipėdą ir leis optimaliau paskirstyti automobilių srautus“, - sakė A. Rusevičius.
Keturių eismo juostų estakada Klaipėda-Kaunas Baltijos žiedo link greitai taps Lietuvos rekordininke – estakada sieks net 610 metų ilgį. Iki šiol ilgiausia Lietuvoje estakada laikoma Vilniaus pietinio aplinkkelio estakada, kurią taip pat pastatė „Kauno tiltai“ ir kurios ilgis siekia 380 metrų.