Pratybose taip pat dalyvaus, jas stebės bei vertins Klaipėdos apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos atstovai.
Pagal pratybų scenarijų, kompanijos teritorijoje į autocisterną su aliejumi tariamai įsirėžia autokrautuvas. Susidūrimo metu pažeidžiama autocisterna, iš jos teka aliejus. Patraukiant autokrautuvą, dėl trumpo jungimosi variklyje jis užsidega. Gaisrą gesinti išsiunčiama KJKK „Bega” civilinės saugos gelbėjimo ir gaisrų gesinimo grandis. Kartu pasitelkiamos Klaipėdos apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos pajėgos. Ugniagesiai gelbėtojai putomis likviduoja gaisrą ir specialiomis priemonėmis užblokuoja aliejaus ištekėjimą iš autocisternos. Išsiliejusį aliejų surenka KJKK „Bega” darbuotojai.
Nors pasikeitus priešgaisrinę ir civilinę saugą uosto įmonėse reglamentuojantiems teisės aktams, formaliai buvo sumažintas ekstremalių situacijų pratybų dažnis ir mokymo valandų skaičius, KJKK „Bega“ nenuvertina jų reikšmės, nes tik praktika darbuotojus išmoko, kaip elgtis kilus pavojui.
Juolab kad po minėtų pertvarkų, Klaipėdos apskrities priešgaisrinė gelbėjimo valdyba tik koordinuoja priešgaisrinės ir civilinės saugos veiklą uoste, tačiau už ją atsakinga yra Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, o kilus gaisrui, gelbėjimo darbams vadovauja teritorijos naudotojas – įmonės vadovas ar laivo kapitonas. Nuo 2010 metų uosto įmonės turi teisę pasitvirtinti ir savo priešgaisrinės saugos taisykles.
Remiantis statistika, per pirmus keturis šių metų mėnesius visame Klaipėdos uoste buvo kilę 3 gaisrai. Po tiek jų suskaičiuota per visus 2010-uosius bei 2009-uosius metus. Daugiausiai gaisrų uoste kyla apleistuose ar remontuojamuose laivuose, pasitaiko jų ir įmonių teritorijose.