05 13

Ką politikams pasakė Lietuva: kodėl vieniems vožtelėjo, kitus – iškėlė?

Prezidento rinkimų rezultatai – ir signalas, kaip gali susiklostyti rudenį vyksiantys Seimo rinkimai. Politologė Rima Urbonaitė ir komunikacijos ekspertas Linas Kontrimas mano, kad iš šiandienos perspektyvos situacija neatrodo gera būtent dabartiniams valdantiesiems.

R.Urbonaitės teigimu, į antrąjį prezidento rinkimų turą patekusios konservatorių kandidatės Ingridos Šimonytės rezultatas nėra geras.

Ji pastebėjo, kad nuo 2019-ųjų prezidento rinkimų prarasta nemažai rinkėjų balsų ir net panašu, jog jie galėjo nudreifuoti pas perrinkimo siekiantį Gitaną Nausėdą.

L.Kontrimo nuomone, tokiems prezidento rinkimų rezultatams įtakos turėjo absoliučiai sumenkęs politikų noras realiai dirbti politinį darbą, taip pat ir dalyvauti rinkimuose.

O kai situacija tokia, prezidentui, kurio populiarumas per penkerius metus nesumenko, alternatyvų esą nebuvo.

Prezidento rinkimų ir referendumo rezultatų aptarimas su Mykolo Romerio universiteto dėstytoja Rima Urbonaite ir Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Politikos komunikacijos tyrimų centro vadovu Linu Kontrimu – specialioje „15/15“ laidoje.

Antrasis turas – be intrigos

– Kaip įvertintumėte rinkimų rezultatus? Kokias gyventojų nuotaikas, jūsų akimis, jie atspindėjo?

R.Urbonaitė: Mes matome vis dėlto pakankamai įdomius rinkimus. Taip, viena vertus, gal nuobodus bus antrasis turas.

Bet jeigu pažiūrėtumėme, kiek vis dėlto balsų surinko Remigijus Žemaitaitis, Ignas Vėgėlė ir Eduardas Vaikus, tai yra tam tikras, sakyčiau, klausimų keliantis rezultatas apie mūsų rinkėjus.

Aivaro Žydelio / 15min nuotr./Rima Urbonaitė
Aivaro Žydelio / 15min nuotr./Rima Urbonaitė

Aš pasižiūrėjau ir į 2019 metų rinkimus, kuriuose dalyvavo Valdemaras Tomaševskis, Naglis Puteikis, Mindaugas Puidokas, Arvydas Juozaitis, kurie irgi vis bandė į tą protesto elektoratą apeliuoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis