Pradėjęs nuo vieno produkto, Li Jinyuanas išplėtė gaminių asortimentą iki daugiau kaip 1000 atskirų gaminių tipų. Pasaulinei rinkai „TIENS“ pasiūlė unikalius produktus, gaminamus iš natūralių žaliavų, naudojant inovatyvius biotechnologijos pasiekimus ir tradicinės kinų sveikatos tausojimo kultūros patirtį. Li Jinyuano įsteigtas verslo modelis sėkmingai veikia iki šiol. Jo sukurtos kompanijos istorija – tai raidos „Turėti svajonę, siekti svajonės, įgyvendinti svajonę, pranokti svajonę“ pavyzdys.
Pirmieji išbandymai užgrūdino
1990-ųjų pradžioje Li Jinyuanas pasiryžo investuoti į biotechnologijų produktą – ženšenį. Verslininkas buvo įsitikinęs, jog šis produktas gali pagerinti žmonių sveikatą ne tik Kinijoje, bet ir už jos ribų.
Po ketverių metų Tiandzine buvo pradėti statybų darbai – ėmė kilti didžiulis (apie 4 tūkst. kv. m.) ploto pastatas, skirtas laboratorijoms, biuro patalpoms, sandėliams ir kt. Lygiagrečiai buvo pradėti bandomieji produkto gaminimo etapai. Į verslo infrastruktūros sukūrimą Li Jinyuanas tuo metu investavo apie 20 milijonų juanių (apie 2,3 milijonų JAV dolerių).
Tačiau vos įsibėgėjęs projektas po keleto mėnesių patyrė nesėkmę – produktas nepateko į masinę gamybą. Li Jinyuanas nenuleido rankų ir tais pačiais metais subūrė atskirą tyrimų ir plėtros centrą. Jam pagalbos ranką ištiesė daugybė to meto žymių maisto technologijos, maisto priedų bei visuomenės higienos ir mitybos ekspertų.
Jau 1994 metų rudenį bandomieji „TIENS“ maisto papildo „Super Calcium“ patikrinimai buvo sėkmingi, ir produktas pateko į rinką. Tai buvo naujųjų kalcio papildų eros pradžia.
Tik sėkme galima buvo džiaugtis neilgai. Tradiciniai pardavimai ilgainiui nepasiteisino ir naujasis produktas greitai nugulė sandėliuose, o įmonė atsidūrė ant bankroto slenksčio. Bendrovės įkūrėjui teko parduoti savo gamyklas gimtajame Kangzhou mieste ir kituose miestuose, kad išlaikytų „TIENS“ veiklą, tačiau pardavimai vis tiek krito. Jausdamas didžiulę atsakomybę, Li Jinyuanas pardavė net savo asmeninį automobilį tam, kad darbuotojams būtų galima sumokėti atlygį.
Pasaulinė plėtra
1995 metais Li Jinyuanas nusprendė išbandyti kitą verslo modelį – tiesioginius pardavimus tinklinės rinkodaros pagrindu (angl. k. Multi-level marketing - MLM). Jis tapo vienas pirmųjų MLM pradininkų Kinijoje. Ir vos po metų įmonės pardavimai Kinijoje perkopė 2 milijardus juanių (apie 240 milijonų JAV dolerių) per metus.
Dar vienas iššūkis „TIENS“ kompanijos laukė 1998 m., kai Kinijos valdžia įvedė naujas taisykles, uždrausdama tiesioginių pardavimų modelį. Teko žengti kitą drąsų žingsnį – planuoti pardavimų strategiją globaliu mastu.
„TIENS“ ambicingai žengė į tarptautinę rinką – iš pradžių buvo įkurti filialai 37-iose šalyse, o per 12 metų kompanija išplėtojo savo veiklą 110 šalių, tarp jų – ir Lietuvoje.
Per dvidešimt metų „TIENS“ išaugo į didžiulę kompaniją „TIENS GROUP“, kuri specializuojasi vidaus ir užsienio prekybos srityse: biotechnologijų, sveikatos valdymo, draudimo, viešbučių paslaugų, turizmo, švietimo, elektroninio verslo, finansinių investicijų, nekilnojamojo turto versluose ne tik Kinijoje.
DirectSellingNews.com duomenimis 2016 metais paskelbtame didžiausių tiesioginės prekybos kompanijų sąraše „Direct Selling News Global 100“ „TIENS“ užima 11-ąją vietą. Įvertinant tai, kompanija savo veiklą vykdo gerokai trumpesnį laiką nei kiti tiesioginės prekybos lyderiai, ši pozicija yra didžiulis pasiekimas, rodantis itin spartų ir sėkmingą kompanijos vystymosi greitį bei plėtrą pasauliniu mastu.
Laikydamasis kryptingos plėtros strategijos, „TIENS GROUP“ įkūrėjas Li Jinyuanas įsteigė TIENS tarptautinį sveikatingumo ir pramonės parką bei tarptautinį universitetą, užimančius 4,2 kv. km plotą Tiandzino mieste. Investicijos į šiuos objektus siekia daugiau kaip 17 milijardų juanių (apie 2 milijardus JAV dolerių).
„TIENS“ tarptautinis sveikatingumo ir pramonės parkas apima gaminių tyrimus ir plėtrą, kontrolinius bandymus, gamybą, medicininius sveikatos tyrimus, viešbučius, konferencijoms skirtus pastatus ir kt. Parke įkurtas „Tai Ji Sun“ ligoninės tarptautinis sveikatos vadybos centras yra didžiausia bei garsiausia sveikatos valdymo institucija Kinijoje.
Šio centro įkūrimo idėją paskatino asmeninė Li Jinyuano patirtis. Kai abu verslininko tėvai susirgo, ligos nebuvo diagnozuotos pakankamai anksti, sėkmingam gydymui nebeliko nei laiko, nei galimybių. Tokia lemtis ištiko ne vieną ir pačios kompanijos darbuotoją.
Tai Li Jinyuaną tik dar labiau paskatino įkurti sveikatos centrą „Tai Ji Sun“, kuris teikia kompleksines, universalias aukštos kokybės sveikatos vadybos paslaugas žmonėms iš viso pasaulio. Naudojant pažangiausią įrangą, pasitelkiant autoritetingų ekspertų komandas centre atliekama ir onkologinių ligų profilaktika, diagnozavimas ir gydymas. Centro veiklos filosofija paremta kinų sveikatos apsaugos koncepcija ir „gydymo prieš ligą“ teorija.
Indėlis į švietimą
Būdamas ištikimas savo verslo filosofijai Li Jinyuanas nuo pat pradžių turėjo aiškią svajonę suteikti kuo daugiau švietimo galimybių.
1996 metais Li Jinyuanas investavo 80 milijonų juanių (apie 10 milijonų JAV dolerių) į „Tianshi“ koledžo statybų pirmąjį etapą. Verslo pradžioje tam, kad galėtų užbaigti antrąjį statybų etapą, 2000 metais verslininkas pardavė privačias vilas Sietle ir San Franciske. 2008 metais koledžui buvo suteiktas universiteto statusas, tačiau tuo nesibaigė Li Jinyuano užmojai.
„TIENS GROUP“ tęsia investicijas į šį universitetą, kuriame planuojama priimti daugiau nei 30 tūkst. studentų iš įvairių pasaulio šalių. Šiandien „TIANYUAN“ universitetas apima 3,2 km2 teritoriją, jame yra įkurtas Medicinos mokslų, Inžinerijos, Tiksliųjų mokslų, Verslo, Laisvųjų menų, Menų ir dizaino fakultetai, kurie siūlo daugiau nei 50 įvairių specialybių.
Labdaringa veikla iš neišsenkančių išteklių - dosnumo
Per savo gyvenimą Li Jinyuanas yra paaukojęs daugiau nei 8 milijonus juanių (apie 1 milijoną JAV dolerių) Tibetui, Siandziangui ir vidurinei mokyklai, prijungtai prie Centrinio tautybių universiteto. Jis taip pat yra įkūręs „Tianshi“ pagrindines filantropų mokyklas, siekdamas suteikti pagalbą žmonėms iš tolimesnių šalies regionų.
Be to, Li Jinyuanas yra prisidėjęs prie nukentėjusių nuo gamtos stichijų finansavimo. Sičuano provincijoje nugriaudėjus 8-ių pagal Richterio skalę balų žemės drebėjimui, jis visos kompanijos mastu per kelias dienas surinko daugiau nei 23 milijardus juanių (apie 3,5 milijardo JAV dolerių).
Per savo gyvavimo metus, „TIENS GROUP“ skyrė daugiau nei 1,5 milijardo juanių (apie 200 milijonų JAV dolerių), kovojant su SARS, finansuojant potvynių, žemės drebėjimų paveiktas zonas, mažinant skurdą bei investuojant į švietimo sistemą.
„Kiekvienas iš mūsų, nesvarbu, koks būtų mūsų statusas, turi neišsenkančius išteklius – dosnumą. Kai dalini geraširdiškumą, pastebi, kad pasaulis tampa gražesnis“, teigia Li Jinyuanas.
Li Jinyuanas yra laikomas vienu įtakingiausių ir dosniausių verslininkų pasaulyje. Jis garsus ir dėl originalaus darbuotojų motyvavimo. Prieš dvejus metus ir pernai Europos žiniasklaida mirgėjo atgarsiais apie TIENS organizuotas ir apmokėtas atostogas tūkstančiams pardavimų konsultantų ir darbuotojų, kurie viešėdami Nicoje ir Barselonoje dalyvavo kompanijos inicijuotose akcijose bei pasiekė keletą Gineso rekordų.
Apie „TIENS GROUP“ įkūrėją ir „TIENS“ prekės ženklą
- Kinų kilmės milijardierius ir filantropas Li Jinyuanas gimė 1958 m. Hebei provincijoje, šiuo metu gyvena ir valdo savo verslą Kinijos mieste Tiandzine. Li Jinyuanas baigė Nankai universitetą Kinijoje, kur įgijo Verslo vadybos magistro (MBA) laipsnį.
- 1995 m. jis įkūrė kompaniją „TIENS“, kuri jam vadovaujant tapo „TIENS GROUP“ konglomeratu.
- Šiuo metu „TIENS GROUP“ turi filialus 110 valstybių ir yra užmezgusi strateginės partnerystės ryšius su pirmaujančiomis pasaulinėmis kompanijomis, o jos įkūrėjas Li Jinyuanas pripažintas vienu geriausių Kinijos verslininkų.
- 2016 m. Pasauliniame tiesioginės prekybos kompanijų sąraše „Direct Selling News Global 100“ „TIENS“ užima 11 vietą.
- 2011 m. Kinijos valstybinės pramonės ir prekybos administracija suteikė „TIENS“ prekės ženklui „Žymiausio Kinijos prekės ženklo“ vardą.
- 2010 m. „TIENS“ įtraukta į „Kinijos 500 vertingiausių prekės ženklų“ sąrašą.
- 2009 m. Pasaulio verslininkų forume apdovanotas prizu „Geriausias Kinijos prekės ženklas“.