„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2022 03 16

Kampanija „Paskambink Rusijai“ apskriejo pasaulį: rusai sulaukė beveik 100 tūkst. skambučių

Vos prieš savaitę startavusi visam pasauliui skirta kampanija #CallRussia (liet. „Skambink Rusijai”), skatinanti skambinti Rusijos piliečiams ir taikiai pasakoti, kas iš tiesų vyksta Ukrainoje – sulaukė milžiniško palaikymo. Kampanijos interneto svetainėje apsilankė beveik trečdalis milijono lankytojų, rusakalbiai iš viso pasaulio paskambino jau beveik 100 tūkstančių kartų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kampanija #CallRussia
Kampanija #CallRussia / Organizatorių nuotr.

Apie Vilniuje gimusią iniciatyvą pasauliui pranešė beveik 600 žiniasklaidos kanalų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Skandinavijos šalyse, Vokietijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Brazilijoje, Čilėje, Honkonge ir kt. Populiarus Europos naujienų portalas „Euronews“ rašė: „Jei jūs mokate rusiškai, tai gali būti svarbiausias jūsų skambutis.“ Išsamiai iniciatyvą pristatė ir Jungtinės Karalystės naujienų kanalas „Guardian“. Apie #CallRussia rašė vienas didžiausių Italijos laikraščių „La Stampa“, Vokietijos RTL, Prancūzijos radijas RFI. Iniciatyva daug dėmesio sulaukė Švedijos ir Danijos spaudoje, kur pasirodė daugiau nei po 30 publikacijų. Ruošiami reportažai CNN ir BBC televizijoms.

Vienas iš kampanijos iniciatorių reklamos profesionalas Paulius Senūta šią savaitę davė daugiau nei 50 interviu, vienas iš jų – JAV „Fox“ televizijos naujienų laidai, kur jį kalbino laidos vedėjas Trace Gallagher.

Paulius Senūta pats yra paskambinęs į Rusiją mažiausiai 100 kartų. „Pirmi skambučiai buvo labai sunkūs, ypač kai kitame gale girdi agresiją ir jokio bandymo įsiklausyti ir išklausyti tai, ką sakau. Bet ne visi skambučiai tokie – nemažai atsiliepusių sakė, kad žino, supranta kas vyksta, išgyvena dėl to, bet imtis ryžtingų veiksmų yra bejėgiai. Po kiekvieno skambučio dar labiau tikiu, kad tokių pokalbių Rusijos piliečiams reikia ir tik laiko klausimas – kada didžioji dalis Rusijos atsipeikės ir supras, kur juos veda Putinas“, – sako P.Senūta.

Skambučių statistika rodo, kad daugiausia skambinančių – rusakalbiai iš Lietuvos ir Lenkijos, skambučių aktyvumas labiausiai auga Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Moldovoje, Latvijoje ir Italijoje.

Daugiau nei 20 tūkstančių skambinusių #CallRussia interneto puslapyje pasidalino atsiliepimais apie skambučių eigą. Beveik 25 proc. skambinusiųjų skambučius pavadinimo pavykusiais.

„#CallRussia iniciatyva dar kartą parodė, kad nepaisant sunkumų, mūsų šalies gyventojų stiprybė – tai gebėjimas susikaupti ir mobilizuotis tam, kad būtų pasiektas kilnus tikslas. Labai noriu padėkoti mus palaikiusioms verslo organizacijoms ir pavieniams rėmėjams, kurie skyrė per 100 tūkstančių eurų kampanijos reklaminei sklaidai socialiniuose tinkluose. Milžiniškas „ačiū“ ir visiems Lietuvos žiniasklaidos kanalams už tai, kad taip aktyviai dalijasi mūsų skleidžiama žinia“, – sako P.Senūta.

Iniciatyva gimė Vilniuje, susivienijus komunikacijos ir technologijų profesionalams, ir per keletą dienų tapo globali. CallRussia.org projekto autoriai pasinaudojo milijonų rusiškų telefonų numerių duomenų baze ir sukūrė interneto platformą, kuri automatiškai generuoja telefono numerius. Iniciatyvos puslapyje visiems savanoriams pateiktos ir galimų nekonfliktinių pokalbių su Rusijos piliečiais gairės.

Kompaniją iniciavo „Stiprūs kartu“, „15min group“, „Not Perfect“, „Inspired UM“, „Go Vilnius“. Iniciatyva per savaitę pritraukė dar keliolika įmonių iš skirtingų pasaulio šalių, kurios prisijungė pasiūlydamos žmogiškuosius resursus, spartesnius sprendimus kampanijos įgyvendinimui.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite CallRussia.org ir sekite #CallRussia socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“