„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2014 08 20

Kančios dėl „puponautų“ – auklėjimo trūkumas?

Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.
Puponautai
Puponautai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Tas pats žmogus gali skųstis dėl žaidimų telefonuose, planšetinių kompiuterių. Taip, vaikai mokosi socializuotis, taip, jiems rūpi, ką kiti turi, ir vienintelis būdas to išvengti – patiems tėvams juos auklėti. O ne skųstis ir ieškoti priešų“, – įsitikinęs M.Lapinskas.

Tiesa, Reklamos įstatymas nurodo, kad draudžiama tiesiogiai kviesti vaikus daryti poveikį tėvams ir kitiems asmenims, kad šie nupirktų reklamuojamų prekių, taip pat tiesiogiai skatinti vaikus pirkti prekes ar paslaugas, pasinaudojant jų patiklumu. 

„Tačiau įstatyme yra žodis tiesiogiai, kas reikštų – paprašyk tėvų, kad pirktų. Kiek teko matyti reklamas, tai yra pranešimas, kad „puponautai“ atvyko. Vaikai jų nori, bet niekas tiesiogiai jų neragina. Kita vertus, tokiuose įstatymuose, pamatyčiau braižą tų, kurie uždraudė pardavinėti energetinius gėrimus nepilnamečiams, – kalbėjo M.Lapinskas.      

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“