„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2020 04 21

„Kantar“: V.Vasiliauskas pernai komunikavo aktyviausiai

Pernai verslo segmente aktyviausiai komunikavo Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas.
Vitas Vasiliauskas
Vitas Vasiliauskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Antroje vietoje įsitvirtino Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos prezidentė Inga Ruginienė, aplenkusi kelerius metus reitinge pirmavusį Nerijų Mačiulį, rodo „Kantar“ metinė komunikacijos analizė.

Reitinge pernai aukščiausiai pakilo V.Vasiliauskas ir Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius – atitinkamai per 8 ir 9 pozicijas.

„Kantar“ komunikacijos analizės vadovo Lino Spėčiaus teigimu, šuolį lėmė šių žmonių komentarai apie pinigų plovimo per Baltijos šalių bankus skandalą, diskusijos apie bankų turto mokestį, 2008 metų krizės tyrimą Seime bei svarstymai steigti valstybinį banką.

„Nors V.Vasiliauskas aktyviausių ekspertų tope įsitvirtinęs jau daugelį metų, tai pirmi metai, kai jis yra aukščiausioje topo vietoje“, – pranešime sakė L.Spėčius.

Pasak jo, kelerius metus pastebima tendencija, kad įmonės plečia viešai kalbančių ekspertų komandas, bet mažina atskirų vieno žmogaus citatų skaičių – pernai jų skaičius smuko dešimtadaliu.

Labiausiai – ketvirtadaliu – pasisakymų apimtis mažino draudikai, telekomunikacijų sektorius – 16 proc., o bankininkai pasisakė 11 proc. mažiau. Tik mažmeninės prekybos atstovų citatų skaičius augo 2 procentais.

Bendras žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius paaugo 6 proc. Prekybos atstovų padaugėjo 17 proc., bankininkystės – 16 proc., telekomunikacijų – dešimtadaliu, o draudikų sumažėjo beveik penktadaliu (19 proc.). Pagrindinių SEB ir „Swedbank“ ekonomistų citatų sumažėjo beveik penktadaliu, o „Luminor“ – išaugo 18 procentų.

Vertinant pagal pasiektą auditoriją, pirma vieta tenka V.Vasiliauskui, tačiau N.Mačiulis pagal komunikacijos efektyvumą pralenkia I.Ruginienę.

„Kantar“ teigimu, šių metų kovą itin suaktyvėjo mažmeninės prekybos atstovų, Lietuvos verslo konfederacijos Valdo Sutkaus komunikacija – jo pasisakymai sudarė trečdaliui visų jo pasisakymų pernai.

Tyrimas „Kantar“ atlieka kasmet, analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos įmonių atstovai ir 25 ekspertai iš LB, verslo organizacijų ar akademinio sluoksnio.

Analizuojama 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 4 radijo stočių žinių laidos ir 5 televizijos kanalų žinių laidos per 2019 metus. Atskirai išanalizuotas kovo mėnuo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs