„Klientų skaičius padidėjimas jaučiasi labai smarkiai. Per dieną sulaukiame maždaug 30 automobilių dėl įvairių kondicionierių gedimų“, – naujienų portalui 15min.lt sakė autoserviso „Ac servisas“, įprastai per dieną aptarnaujančio gerokai mažiau klientų, meistras Tomas Steckas.
Jam antrino autoserviso „Megamesta“ filialo vadovas Aleksandras Sidorevičius: „Darbo tikrai turime! Užverda aušinimo skystis, genda kondicionieriai.“ A.Sidorevičiaus teigimu, į jo atstovaujamą automobilių servisą taisyti panašių gedimų dažniausiai užsuka nuolatiniai klientai, o naujų per šią savaitę buvo apie penki.
A.Sidorevičius patarė, kad užkaitus automobilio aušinimo sistemai ir smarkiai pakilus temperatūros rodyklei reikia visu galingumu įjungti salono šildymą – tuomet dalis šilumos bus perduodama į automobilio saloną ir aušinimo sistema kiek atvės.
Tuo tarpu T.Steckas tikino, kad įvykus kokiam nors kondicionieriaus gedimui geriau skubėti į autoservisą, o ne mėginti susitvarkyti patiems.
Tiesa, serviso „Autovisata“ viršininkas Sigitas Dijokas ir „Martono“ serviso, įsikūrusio sostinės Kalvarijų gatvėje, vyriausiasis meistras Artūras Dėdinas sakė, kad pas juos dėl karščio sukeltų problemų klientų praktiškai nepadaugėjo. „Reikia prižiūrėti aušinimo sistemą, tada viskas bus gerai“, – patarė specialistai.