2020 11 12

Karštoji linija: registracija COVID-19 tyrimui internetu skambučių srautą sumažino perpus

Nuo praėjusios savaites atsiradus galimybei registruotis testui dėl COVID-19 internetu, skambinančiųjų į Karštąją liniją 1808 sumažėjo maždaug perpus.
Koronaviruso karštoji linija 1808
Koronaviruso karštoji linija

Apie tai BNS ketvirtadienį informavo šią liniją administruojančios Kauno greitosios medicinos pagalbos (GMP) stoties direktorius Nerijus Mikelionis.

„Dabar kasdien sulaukiame apie šešių–septynių tūkstančių skambučių. Mums pavyko suvaldyti besikreipiančiųjų srautus, nes paleidome elektroninę registraciją, kur gali registruotis simptominiai pacientai ir profilaktiškai iš didžiųjų miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių – medikai, socialines paslaugas teikiantys darbuotojai“, – kalbėjo jis.

Anksčiau, anot N.Mikelionio, kasdien skambinančiųjų buvo apie 14 tūkstančių.

Nuo praėjusios savaitės Karštosios linijos specialistams talkina Krašto apsaugos savanorių pajėgų kariai.

Kauno GMP stoties direktoriaus teigimu, šiuo metu kasdien skambučių centre dirba per 70 žmonių.

Anot jo, didžiąją šiuo metu skambinančiųjų dalį sudaro norintieji užsiregistruoti tyrimams, likusieji – siekiantys pasikonsultuoti.

„Skambučių, kurie atkeliauja į registraciją tyrimams, kokybė – 98 procentai. Tai reiškia, kad prisiskambinti žmonėms jokių problemų nėra“, – komentavo N.Mikelionis.

„Konsultacinių skambučių kokybė yra prastesnė – apie 50 procentų. Bet tą darome sąmoningai, nes informaciją galima gauti tikrai iš įvairių šaltinių: ir 1808.lt, ir NVSC.lt , ir informacija pateikiama paskambinus į mūsų liniją – yra leidžiamas specialus įrašas. Prioritetas yra dedamas žmonėms, kurie nori užsiregistruoti tyrimams“, – pridūrė jis.

Skambinti į Karštąją liniją 1808 galima visoje Lietuvoje nuo 8 iki 20 val. kasdien nemokamai iš visų tinklų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis