2009 10 17

Kas spalį laimėtų rinkimus į Seimą

Jei rinkimai į Seimą vyktų spalį, juos laimėtų socialdemokratai – populiarumo lentelėje jie aplenkė rugsėjį pirmavusią didžiausią valdančią partiją Tėvynės sąjungą–Lietuvos krikščionis demokratus (TS–LKD).
Lietuvos socialdemokratų partijos štabe.
Lietuvos socialdemokratų partijos štabe. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tai atskleidė visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ spalio 2–12 dienomis atlikta apklausa, kurios rezultatus šeštadienį skelbia „Lietuvos rytas“.

Tyrimo duomenimis, opozicinė Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP), jei rinkimai vyktų artimiausią sekmadienį, surinktų 14,4 proc. balsų (rugsėjį – 13,5 proc.).

Tuo metu TS–LKD, lyginant su analogiška apklausa rugsėjį, nukrito į antrąją vietą – spalį už ją balsuotų 13,1 proc. apklaustųjų (buvo 15,3 proc.).

Vietomis susikeitė ir dvi kitos populiariausios partijos. Opozicinė Darbo partija, surinkusi 10,5 proc. respondentų balsų (buvo 9,4 proc.) aplenkė kitus opozicijos atstovus – „Tvarką ir teisingumą“ (9,9 proc., buvo 12 proc.).

Kitos partijos, jei rinkimai vyktų spalį, 5 proc. barjero į Seimą neperžengtų.

Valdančiai koalicijai priklausantis Lietuvos liberalų sąjūdis ir neparlamentinė Naujoji sąjunga, surinkusios 4,1 proc. apklaustųjų balsų, dalijasi penktą–šeštą vietas.

Toliau rikiuojasi valdančioji Tautos prisikėlimo partija ir Valstiečių liaudininkų sąjunga (po 1,3 proc.), valdančiai koalicijai priklausanti Liberalų ir centro sąjunga (1,2 proc.) bei Lietuvos lenkų rinkimų akcija (1,1 proc.)

19,1 proc. apklaustųjų atsakė nebalsuosiantys, o 17,4 proc. teigė nežinantys, kurią partiją pasirinktų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis