2018 09 29

Kaunas ieško koncesininko viešiesiems tualetams įrengti

Kaune kitais metais planuojama įrengti naujų viešųjų tualetų. Vadinamojo „auksinio“ tualeto prie Kauno pilies turėtų nelikti, savivaldybė sako čia – netinkama vieta. Miestas ieško koncesininko, kuris mažiausiai 7 vietose įrengs tualetus, o mainais Kaune galės įsirengti reklaminius stendus.
Kauno valdžia neseniai paprašė teismo atverti „auksinio tualeto“ duris.
„auksinis tualetas“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Prie Kauno pilies, Santakoje vaikštantys kauniečiai ir miesto svečiai pasigenda viešųjų tualetų. Šiose erdvėse tėra vienintelis, „auksiniu“ vadinamas tualetas.

Miesto valdininkai žada įrengti daugiau viešųjų tualetų ir sako jie nieko nekainuosią. Šiuo metu ieškoma investuotojo, kuris, mainais už galimybę įsirengti mieste reklaminius stendus, mažiausiai 7 vietose įrengs ir prižiūrės automatinius viešuosius tualetus. Sutartis su konkurso nugalėtoju, planuojama, galios 15 metų.

„Planuojam, kad konkursą laimės tas koncesininkas, kuris pasiūlys didesnį kiekį už tą patį gaunamą reklamos vietų kiekį mieste. Pagal mūsų paskaičiavimus, minimaliai turėtų būti 6–7, maksimaliai turbūt 8–9“, – sakė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Nauji tualetai bus įrengti Santakos parke, netoli amfiteatro, Kauno marių ir Aleksoto apžvalgos aikštelėje, Muzikinio teatro sodelio prieigose, prie Vilniaus gatvės požeminės pėsčiųjų perėjos, Neries krantinėje ir Nepriklausomybės aikštėje, prie Soboro.

Svarstoma, kad atsiradus naujiems, neliks „auksinio“ tualeto.

„Tikrai norisi vieną kartą tą „auksinio“ tualeto epopėją užbaigti. Pirmiausiai jo kokybė, teikiama paslauga neatitinka to, ką mes įsivaizduojam kaip viešąjį tualetą. Norim turėti civilizuotą, šiuolaikišką paslaugą“, – pasakojo G.Petrauskas.

Išrinkti koncesininką planuojama dar šiemet, o įrengti tualetus – kitais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis