Didėtų ir terminuotųjų bilietų kainos. Pavyzdžiui, elektroninio mėnesinio bilieto kaina kiltų 3,67 euro.
Anot bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio, tokių pokyčių reikia norint atnaujinti transporto parką.
Norėdami padaryti reikiamas investicijas turime gauti bankų finansavimą. Tokią galimybę gali užtikrinti tik didesnės pajamos iš tiesioginių paslaugų.
„Norėdami padaryti reikiamas investicijas turime gauti bankų finansavimą. Tokią galimybę gali užtikrinti tik didesnės pajamos iš tiesioginių paslaugų“, – teigia jis.
Kaune keleiviai vežiojami 98-iais Škoda markės senais troleibusais, kurie neatitinka keleivių reikalavimų. Tai, anot M.Grigelio, ne vienintelė problema – bendrovei trūksta vairuotojų. Tam, kad būtų norinčiųjų jais tapti, jo teigimu, reikia kelti 664 eurus „į rankas“ siekiančius atlyginimus.
„O vienintelis kelias gauti tam reikalingų lėšų yra peržiūrėti bilietų kainas“, – rašoma pranešime.
Miesto tarybai patvirtinus naujuosius tarifus, kainos viešajame transporte keistųsi nuo rugpjūčio 1 dienos. Jei šie pakeitimai bus patvirtinti, nuo šios vasaros atlyginimai vairuotojams bus padidinti vidutiniškai 10 procentų.
Permainos paliestų ir maršrutinius taksi. Siūloma keleiviams, kurie naudojasi elektroniniais bilietais, kainas didinti 10 centų. Tuo tarpu bilietus įsigyjantiems pas vairuotoją siūloma bilieto kainą didinti 30 centų.