2014 01 08

Kaunas pasauliui prisistatys kaip miestas, kuris dalinasi

„Kaunas dalinasi“ – toks naujas Kauno miesto šūkis pristatytas trečiadienį. Kartu su juo pristatytas ir prekės ženklas, kuris, kaip tikimasi, padės reprezentuoti miestą.
Kauno prekės ženklo pristatymas
Kauno prekės ženklo pristatymas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Antrą pagal dydį miestą pristatysiančiame logotipe parašytas jo pavadinimas, kuris susipina iš keturių spalvų juostų.

„Kaunas gali didžiuotis, nes išrinktas šūkis, išrinktas dizainas, taip pat galime pasakyti, kad miestas nuo šiol galės pasiūlyti turizmo agentūroms idėjas, bendrą stilistiką ir esminis šūkis yra, kad Kaunas dalinasi“, – ketvirtadienį žurnalistams sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.

Miesto prekės ženklą sukūrė agentūra „Not Perfect | Y&R“. Pasak jos direktoriaus Gyčio Giniočio, kuriant prekės ženklą galvota apie tai, kas svarbiausia mieste.

„Viena yra laikinosios sostinės, paveldimumo tema. Yra kita dalis – modernaus ir atgimstančio miesto, akademinės visuomenės, pilietiško gyvumo dvasia. Iš visų šitų dalykų mes pabandėme pavaizduoti tą ženklą“, – kalbėjo autorius, pristatęs keturių spalvų logotipą.

Miesto šūkį autoriai siūlo pritaikyti skirtingoms progoms, renginiams: autoriai pristatė tokius variantus kaip „Kaunas dalinasi maratonu“. Taip pat miestui dovanojamas šriftas.

Kaip kalbėjo Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros docentė Nina Klebanskaja, prekės ženklas rinktas iš keturių pateiktų variantų. Jį ekspertė apibūdino kaip gyvą, entuziastingą, bet kartu ir šiltą.

„Tai daugiau nei tik prekės ženklas, nes remiantis juo mes toliau galėsime vystyti Kauno įvaizdį“, – įsitikinusi N.Klebanskaja.

Ji pabrėžė, kad prekės ženklas gimė, tačiau jį būtina plėtoti.

Šį ženklą miestas naudos penkerius metus. Jis miestui kainavo 29 tūkst. litų. Šių metų biudžete 45 tūkst. litų prašyta jam vystyti: atributikai, leidiniams, internetiniam puslapiui.

Iki šiol miestas turistinio ženklo neturėjo.

Prekės ženklą Kaunas siekė turėti nuo 2011 metų, kai buvo paskelbtas konkursas jam ir šūkiui sukurti. Tačiau šis konkursas baigėsi be nugalėtojo, nors buvo pristatyta dešimt darbų.

Tuometinio konkurso tikslas buvo sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kuris kurtų ir palaikytų patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškintų miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatintų atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didintų miesto konkurencingumą.

Šįkart paskelbtas viešasis pirkimas, ekspertai vertino ir pasiūlymo idėją, ir kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis