Gruodžio viduryje tilto per Jiesios upę tvirtumą išbandė sunkiasvorės mašinos. Gavus bandymo išvadas paaiškėjo, kad tiltu važiuoti saugu.
„Bandymų esmė – užtikrinti, kad tiltas būtų saugus eksploatuoti ir nustatyti maksimalias leistinas apkrovas. Tuo pačiu įvertinome remonto darbų kokybę“, – teigė bandymams vadovavęs Kelių ir transporto tyrimo instituto Tiltų tyrimų skyriaus viršininkas Laimonas Krašauskas.
Bandymo metu ant tilto užvažiavę šeši sunkvežimiai pasiekė maksimaliai saugią tilto apkrovą – 120 tonų. Jiems nuvažiavus skaičiuotas tilto atsistatymo laikas, dinaminiai įlinkiai, virpesiai.
Remonto metu tilto šlaituose įrengtas drenažas, kuris neleis kauptis gruntiniams vandenims. Šlaitai padengti geotekstile. Pasak Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, papildomi sutvirtinimai prailgins tilto tarnavimo laiką.
Eismas tiltu per Jiesios upę buvo uždarytas gegužės 9-ąją. Atlikus nuodugnius tyrimus paaiškėjo, kad 1965 metais pastatytas tiltas yra avarinės būklės. Beveik 1,5 mln. eurų kainavusius rekonstrukcijos darbus vykdė bendrovė „Hidrostatyba“.
Toliau tęsiamas ir kito itin svarbaus tilto per Kauno hidroelektrinę kapitalinis remontas. Šiuo metu montuojamos naujos tilto sijos. Visus darbus tikimąsi užbaigti iki kitų metų vasaros pradžios. Kitais metais bus atliekamas Varnių tilto kapitalinis remontas.