Šio modelio troleibusus bandę vairuotojai teigė, kad jie pasižymi sustiprinta važiuokle, todėl važiuoti tokiu troleibusu galima stabiliau, minkščiau. O tai malonu ne tik keleiviams, bet ir patiems vairuotojams.
Be to, vairuotojai pažymėjo, kad šio tipo troleibusuose geriau šildomas salonas ir vairuotojo kabinetas. Visame troleibuse įrengta oro kondicionavimo sistema, itin aktuali karštomis vasaromis bei šaltomis žiemomis.
Dar vienas privalumas – troleibusai turi langų šerkšno tirpinimo funkciją. Šios funkcijos stokoję dabar naudojami žalieji „Solaris“ troleibusai labai apsunkindavo vairuotojų darbą žiemos periodu. Dar vienas didelis skirtumas šioje modernioje miesto transporto priemonėje – dyzelinis variklis. Jis skirtas ekstremaliems atvejams, kai tenka apvažiuoti kliūtis ar pajudėti, nutrūkus elektros tiekimui per laidus.
Kauno miesto savivaldybė primena, kad Europos Komisija iš Sanglaudos fondo 2007-2013 m. Lietuvai skirs 75 mln. litų viešojo keleivinio transporto parkui atnaujinti. Į šias lėšas pretenduoja penkių didžiųjų mūsų šalies miestų keleivių vežėjai.