2018 01 02

Kaune ima veikti bendras šešių savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras

Nuo antradienio Kaune ima veikti vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras „Mano Kaunas“, apjungiantis miesto teikiamas paslaugas ir užtikrinantis lankstų, greitą ir operatyvų klientų aptarnavimą. Atskirų, iki tol veikusių šešių įmonių padaliniuose klientai aptarnaujami nebebus.
Kaune pradėjo veikti vieningas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras
Kaune pradėjo veikti vieningas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Kaip informuojama Kauno miesto savivaldybės pranešimu spaudai, kauniečių patogumui aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ nuo šiol veikia vienoje vietoje. Bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“, „Kauno vandenys“, „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“ privatūs ir verslo klientai nuo šio antradienio aptarnaujami naujai įrengtame centre Statybininkų gatvėje 3 (įėjimas iš S.Žukausko g.)

„Jei ankščiau įsigiję būstą turėjote eiti į skirtingas vietas pasirašyti sutarčių ir taip sugaišti nemažai laiko, nuo dabar visus reikalus galite sutvarkyti vienoje vietoje. Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas“, – pabrėžė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Šiame centre klientai galės sudaryti sutartis, gauti pažymas ir informaciją apie paslaugas ir įkainius, sumokėti už paslaugas, pateikti prašymus.

Šiame centre klientai galės sudaryti sutartis, gauti pažymas ir informaciją apie paslaugas ir įkainius, sumokėti už paslaugas, pateikti prašymus. Ir toliau kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, operatyviai gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle „Facebook“ veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu 8 800 20000.

„Mūsų tikslas, kad kauniečiai vienoje vietoje gautų profesionalų, greitą ir dėmesingą aptarnavimą. Siekiame atitikti šių dienų kliento lūkesčius, kad viskas būtų patogu ir greita. Turime vieną skambučių centrą su vienu nemokamu numeriu klientams, jie galės skambinti ir sujungsime su reikiamais atstovais. Turime ir „Facebook“ paskyrą, todėl klientai labai greitai gali išsakyti savo problemas ir siūlymus, reaguosime visais kanalais“, – sakė naujoji kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ direktorė Kristina Martinėnienė.

Pradėjus veikti aptarnavimo centrui „Mano Kaunas“, nuo sausio 2 d. pradėjo kursuoti naujas 24-asis autobusų maršrutas „Kauno pilis – Šiaurės pr.“, kuriuo patogu pasiekti šį centrą.

Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ dirba pirmadieniais – penktadieniais nuo 9 iki 18 val. Daugiau informacijos galima rasti internetiniame puslapyje mano.kaunas.lt.

Į „Kauno švaroje“, Statybininkų gatvėje, įsikūrusį klientų aptarnavimo centrą perkelti tokias funkcijas atlikę padaliniai iš kitų savivaldybės įmonių, todėl klientų aptarnavimo paslaugos tenai teikiamos nebebus.

„Visos klientų aptarnavimo funkcijos nuo šiandien yra perkeltos čia. Klientai buvo informuojami ir kabojo skelbimai, kad nuo šiandien jie yra laukiami tik Statybininkų gatvėje“, – sakė K.Martinėnienė.

Aptarnauti klientus skambučiais bei socialinio tinklo pagalba pradėta nuo pernai liepos mėnesio. Pasak „Mano Kauno“ vadovės, iki šiol tokia paslauga veikė kaip pilotinis projektas. Daugiausia gyventojai domėjosi sutarčių sudarymu, pažymų gavimu, atsiskaitymo už paslaugas būdais, jiems kilo klausimų dėl laikino paslaugų atsisakymo išvykstant.

„Mano Kaunas“ klientų aptarnavimo centre klientus gyvai aptarnaus 11 vadybininkų, dirbs penki skambučių centro darbuotojai ir keturi darbuotojai, padėsiantys gyventojams išbandyti savitarnos sistemą ir atsiskaityti už paslaugas.

„Norime edukuoti klientus, kad jie jungtųsi prie savitarnos, įgautų įgūdį naudotis elektroninėmis paslaugomis“, – BNS teigė K.Martinėnienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis