„Verslo žinios“ rašo, kad pastačius uostą Marvelėje, vakarinėje Kauno dalyje, Nemunu iki Kauno būtų galima plukdyti baržas, pakrautas iki 600 tonų krovinių, o uostas per metus būtų pajėgus priimti iki 0,5 mln. tonų krovinių – žvyro, skaldos, medienos.
Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas sakė, kad šiemet bus baigta rengti krovinių uosto techninė dokumentacija, jau dabar vykdomi projektavimo darbai, o kitų metų pradžioje planuojame skelbti viešojo pirkimo konkursą statybos rangovams nustatyti.
Numatoma, kad 85 proc. uosto vertės bus finansuojam ES struktūrinių fondų lėšomis, likusią dalį skirs Vyriausybė.
Kauno krovinių uosto projektas buvo pradėtas plėtoti prieš 8 metus. Europos Komisija rekomenduoja nuo kelių transporto perkelti krovinių gabenimo krūvį į geležinkelius ir upių transportą.
Vienintelis krovinių uostas prie Nemuno šiuo metu veikia Jurbarke, jis priklauso įmonei „Kelių remonto“ grupė.