„Mėgstu važinėtis dviračiu. Nemuno krantinės dviračių takas – vienas geriausių, kokį atradau Kaune. Tačiau važiuojant nuo Aleksoto tilto link Marvelės, kyla pavojus. Viduryje tako atsiveria „duobė“ – laiptai, skirti nusileisti į krantinę. Sulauksime panašios tragedijos, kokia nutiko Vilniaus T.Narbuto gatvėje“, – įsitikinusi kaunietė dviračių mėgėja Renata A.
Viduryje tako atsiveria „duobė“ – sulauksime panašios tragedijos, kokia nutiko Vilniaus T.Narbuto gatvėje.
Anot moters, toje vietoje nėra apšvietimo, tad prietemoje pastebėti laiptus – itin sudėtinga. Nulėkus nuo jų neapsaugotų ir šalmas.
„Atrodo, užtektų šalia esantį pėsčiųjų taką sukeisti su dviračių taku, ir problemos neliktų“, – sprendimo variantą pateikė 15min.lt skaitytoja.
Kauno miesto savivaldybės Aplinkos apsaugos skyriaus vedėjos Radetos Savickienės teigimu, šis mišrus pėsčiųjų bei dviračių takas yra pakankamai geros būklės, pastaruoju metu sutvarkytos tik kelios įdubos, pakeistos pavogtos trinkelės.
„Pavasarį pravažiuojame visus takus ir taisome iškilusius trūkumus. Apie šią problemą nesu girdėjusi. Dviračių transporto priemonių plėtros klausimams spręsti esame sudarę darbo grupę. Artimiausiame jos posėdyje panagrinėsime šią problemą“, – pažadėjo R.Savickienė.
Moters teigimu, po skaudaus įvykio birželį Vilniuje, kuomet žuvo jaunas dviratininkas, Aleksoto įkalnėje išdygo įspėjamasis ženklas, jog už 30 metrų – laiptai. Tokių ženklų bus įrengta ir daugiau.
Aleksoto įkalnėje išdygo įspėjamasis ženklas. Jų, perspėjančių apie laiptus dviračių take, bus įrengta ir daugiau.
„Atsargumo niekad nebus per daug. Tokį ženklą reikėtų įrengti ir minimoje vietoje“, – patikino Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja.
Pažadą įvertinti problemą ir imtis jos sprendimo būdų davė ir Eismo saugumo komisijos pirmininkas, Kauno miesto savivaldybės tarybos narys Rimantas Mikaitis: „Nesu važiavęs tuo keliu. Sunku komentuoti. Bet įvertinsime situaciją artimiausiame Eismo saugumo komisijos posėdyje. Erdvės apvažiuoti kliūtį ten pakanka. Dienos metu neturėtų kilti grėsmė. Tačiau temstant, praradus budrumą, išties gali kilti pavojus. Reiks ant betoninės tvorelės iš abiejų pusių įrengti atšvaitus, kad padėtų iš toliau identifikuoti kliūtį. Dėkoju tiems, kas pranešė apie šią problemą.“
Reiks ant betoninės tvorelės iš abiejų pusių įrengti atšvaitus.
Pasak jo, Kaune vyksta intensyvi dviračių takų plėtra. Ateityje numatyta atlikti daug darbų.
Naujai tiesiamuose dviračių takuose tokių problemų nėra. Bus atrasta laiko bei lėšų patvarkyti ir seniau nutiestus.