Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 03 14

Kaune suremontuotoms gatvėms vėl reikia darbininkų

Kaunas pamažu vaduojasi iš duobėto miesto įvaizdžio, kai daug gatvių buvo greitai suremontuota naudojant „Remix plus“ technologija. Tačiau skaitytojas Linas pastebėjo, kad atnaujintose gatvėse vėl greitai atsivers krateriai. Kelininkai aiškina, kad „Remix plus“ technologija neprilygsta kapitalinei kelių rekonstrukcijai.
Kauno gatvės po remonto
Kauno gatvės po remonto / Skaitytojo Lino nuotr.

Per 2014 m. bendrovė „Kauno tiltai“ sutvarkė daug gatvių su „Remix plus“ technologijos įranga.

Speciali mašina kaitina seną asfalto sluoksnį, paskui jis nuskutamas ir naudojamas tiesiant naują dangą, ant kurios papildomai klojamas dar maždaug 3 centimetrų asfaltbetonio sluoksnis.

Šiuo būdu gatvės remontuojamos greičiau ir pigiau nei  atnaujinant jas kapitališkai. Antra vertus, toks būdas nėra tiek ilgaamžis kaip kapitalinis remontas, kai ne tik klojama nauja danga, bet ir pagal dabartinius reikalavimus tankinamas gruntas. Tačiau „Remix plus“ technologija daug efektyvesnė nei duobių lopymas. 

Bendrovės atstovai yra teigę, kad Kaune yra gatvių, kurios atnaujintos pasitelkinat „Remix plus“ technologija ir yra geros būklės jau dešimtmetį.

Tačiau kai kurios pernai remontuotos gatvės tiek tikrai nesulauks. Skaitytojas Linas atsiuntė nuotraukų, kuriose matyti, kad atnaujintos Ašigalio, Biruliškio, Chemijos gatvės jau aižėja.

„Kauno tiltai“: kaltas nesutankintas pagrindas

Bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Ieva Paliliūnienė atsiuntė tokį įmonės specialistų komentarą:

Remontuojant kelio dangą ir naudojant karšto regeneravimo „Remix plus“ technologiją yra tvarkomas viršutinis asfalto dangos sluoksnis. Šio remonto metu esamos gatvių sankasos, pagrindai nebuvo stiprinami bei neišspręstas gruntinio vandens nuvedimas.

Sunkiasvoriui transportui važiuojant dangos kraštu, kur nėra sustiprintas kelkraštis, arba kur esamas pagrindas yra silpnas – danga nulūžta ar sutrūkinėja, kas atsitiko ir šiuo atveju.

Per daugelį metų šiose gatvėse taip pat buvo atlikta daugybė kasinėjimų, tvarkytos duobės, todėl esama kelio danga yra nevienodo storio bei būklės.

Sunkiasvoriui transportui važiuojant dangos kraštu, kur nėra sustiprintas kelkraštis, arba kur esamas pagrindas yra silpnas – danga nulūžta ar sutrūkinėja, kas atsitiko ir šiuo atveju.

Praėjusiais metais iš viso remontuojant gatves Kauno mieste šia technologija buvo suremontuota daugiau kaip 300.000 kvadratinių metrų asfalto dangos. Atskirose vietose (apie 100 kvadratinių metrų) dėl aukščiau minėtų priežasčių atsirado keletas defektų, kurių, deja, išvengti neįmanoma.

AB „Kauno tiltai“ specialistai jau buvo nuvykę apžiūrėti gatvių ir atsiradusių defektų. Kadangi įmonė laikosi garantinių įsipareigojimų nepriklausomai nuo defektų atsiradimo priežasčių – pažeistose vietose gatvių danga bus sutvarkyta, kai tik leis oro sąlygos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito