Birželio 19 dieną 20.46 valandą Kauno ugniagesiai gelbėtojai sulaukė pranešimo iš policijos komisariato, kad Kauno Lentvario gatvėje, ties 37-uoju namu, slenka šlaitas, reikalinga pagalba.
Atvykus į įvykio vietą paaiškėjo, kad 1,5 m atstumu nuo gyvenamojo namo buvo pagriuvęs šlaitas.
Teritorija aptverta STOP juosta, informacija perduota atsakingiems civilinės saugos darbuotojams.
Ketvirtadienio rytą 15min susisiekė su „Lietuvos geležinkeliais“, kurių darbuotojai iškart kreipėsi į darbų rangovą UAB „Hidrostatyba“.
„Rangovas jau baigia sutvarkyti tą šlaitą“, – informavo Gintaras Liubinas, „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento atstovas.
Kiek vėliau jis pateikė ir išsamesnį komentarą dėl atsiradusios nuošliaužos priežasčių.
„Tikėtina, kad šlaitas pradėjo slinkti dėl to, kad yra įrengtas iš nestabilių gruntų. Esamos atraminės sienutės vietoje yra numatyta įrengti naują atraminę sieną. Tam, kad šiuos darbus būtų galima atlikti, buvo demontuoti esami latakai ir vykdomi esamos atraminės sienutės nugriovimo darbai. Lygiagrečiai, išgriautos sienutės vietoje yra pilamas atvežtinis gruntas, taip prispaudžiant esamą šlaitą, kad būtų galima pradėti įrenginėti naujai suprojektuotos atraminės sienutės polius“, – paaiškino G.Liubinas.
Atsižvelgdamas į situaciją, anot jo, rangovas ėmėsi priemonių, skirdamas papildomą mechanizmų ir personalo skaičių, kad šlaitas būtų prispaustas atvežtiniu gruntu kuo aukštesniame lygyje.
Grėsmė, pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo, iškilo gyvenamajam namui. Įmonės darbuotojai su gyventoju pabendravo vietoje.
„Tiesiant europinę vėžę („Rail Baltica“ projektas – aut. past.) ir vykdant Kaunas–Palemonas ruožo darbus, pagal projektą toje vietoje buvo numatyta sutvirtinti šlaitą atramine sienute. Tie darbai ir buvo vykdomi, kai staiga šlaitas ėmė slinkti. Ši situacija parodė, kad tokia atraminė siena yra būtina“, – patikino G.Liubinas.