Šventės dieną Kauno keleivinėje prieplaukoje (prie restorano-klubo „Combo“ (Raudondvario pl. 107) rikiuosis Vidaus vandens kelių direkcijai priklausantys laivai: didžiausias ir galingiausias įmonės laivas žemsiurbė „Nemuno-11“, žemkasė „Nemuno-7“, keleivinis laivas „Tolstojus“, motorlaiviai „Jogaila“, „Vytautas“. Jie bus iškilmingai palydėti į Nemuną.
Kaunas įsikūręs dviejų didžiausių ir gražiausių upių – Nemuno ir Neries santakoje. Santakos slėnis simboliškai sujungia šalies Rytus ir Vakarus ir išlydi abiejų upių vandenis į Baltijos jūrą. Prie šių vidaus vandenų kelių yra įsikūrusios 15 savivaldybių, kurių gyvenimas siejamas su laivyba, vandens turizmu, pakrančių rekreacijos zonomis.
Pasak įmonės generalinio direktoriaus Gintauto Labanausko, šiais metais įmonė rengia ne vieną projektą, skatinantį laivybą vidaus vandenų keliais, nes tai ekologiškiausia, draugiškiausia aplinkai ir pigiausia transporto priemonė, galinti gabenti tiek krovinius, tiek keleivius. Krovininės ir pramoginės laivybos perspektyvos domina prie vidaus vandenų kelių įsikūrusias savivaldybes, tad šventės metu Kauno m., Kauno r., Druskininkų m., Jurbarko r. ir Alytaus m. savivaldybės pristatys gyvenimo prie vandens privalumus, rengiamus vandens turizmo ir kitus projektus bei iniciatyvas.
Navigacija vidaus vandenų keliais prasideda balandžio 25 d. ir baigsis lapkričio 9 d. Šiais metais įmonės laukia vienas svarbiausių iššūkių – krovininės prieplaukos Marvelėje statybos darbų pradžia, taip pat bus baigtas įgyvendinti bunų tarptautinės reikšmės vidaus vandenų kelio E 41 ruože Kaunas–Atmatos žiotys rekonstrukcijos projektas.
Vasarą planuojama atidaryti sezoninį Rybačij pasienio kontrolės punktą, tai leis išplėsti vandens turizmo galimybes tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus srities. Pradėtas svarstyti labai rimtas ir perspektyvus žingsnis, planuojant vidaus vandenų transporto plėtrą – šliuzo ar laivų keltuvo Kaune mariose įrengimas, kuris sudarys sąlygas sujungti Nemuno aukštupį ir žemupį.