Garsiam inžinieriui ir konstruktoriui Kęstučiui Šileikai 1997 metų žiemą gimė beprotiška idėja – Lietuvoje pagaminti automobilį „nuo nulio“. Tąkart buvo nutarta gaminti kabrioleto BMW 327/80 kopiją. Dirbtuvėse sukūrus automobilio rėmą paaiškėjo, kad jame netelpa galingas variklis, tad kūrėjų komandai, kurią, be K.Šileikos, sudarė biologas Aleksejus Panovas ir lėktuvų konstruktorius Arkadijus Kazlauskas, teko automobilį pailginti ir paplatinti. Po 7 metų darbo kabrioletas įgavo reikiamą formą.
„Buvo daug skeptikų, kurie ironizavo, o ne palaikė, kad darome neįmanomus dalykus – eilinėse
dirbtuvėse gaminame naują automobilį. Labai ilgai užsitęsę darbai sugriovė pasitikėjimą, kol galų gale bendraminčių komanda išsibėgiojo“, – pasakojo projekto koordinatorius J.Urbaitis.
2006 metų žiemą vilčių įgyvendinti savo svajonę nepalaidojęs K.Šileika su buvusiu bendražygiu A.Kazlausku bei dviem naujais komandos nariais grįžo prie automobilio kūrimo darbų. Po trejų su puse metų intensyvaus darbo, kurį atliko per 70 talentingų savo sričių specialistų, automobilis, pavadintas „Kaunas BMW 327/200”, buvo baigtas.
Po iš plieno, aliuminio ir anglies pluošto pagaminto kabrioleto variklio gaubtu slypi blizgantis 6 cilindrų agregatas, išvystantis 200 arklio galių. Variklio galią į ratus perduoda automatinė 4 pavarų dėžė. 4,7 m ilgio automobilis, sveriantis 1350 kg, gali įsibėgėti iki 240 km/val. „Kaunas BMW 327/200” 100 km/val. greitį pasiekiaper 7,8 sek.
Paklaustas, kiek šis automobilis galėtų kainuoti, projekto koordinatorius J.Urbaitis šypteli. „Na, galėtų kainuoti apie 12 tūkstančių litų“, – pasakė verslininkas ir sukėlė greta stovinčių automobilių entuziastų juoką.
„Apie automobilio kainą kalbėti nenorėčiau. Jis yra neįkainojamas“, – surimtėjo J.Urbaitis ir užsiminė, kad vien iš aukso, deimantų, titano ir emalės pagamintas automobilio raktų pakabutis kainuoja daugiau nei 12 tūkst. Lt.