Jame – penki patentuoti sprendimai, ir orientuotas jis į žmones, turinčius negalią. Kaip teigia šią transporto priemonę Lietuvoje pristatančios įmonės „Saločiai ir partneriai“ pardavimų vadovas Vygantas Šulga, autobuso kūrėjai norėjo akcentuoti, kad visi keleiviai yra lygūs ir turi turėti vienodas keliavimo galimybes.
Turkų koncepcija – sukurti idealų, ekonomišką miesto autobusą.
„Turkų koncepcija – sukurti idealų, ekonomišką miesto autobusą. Gamintojai siekė, jog degalų sąnaudos būtų mažesnės ir kad jis būtų lengvesnis (naudojo daug plastiko bei stiklo pluošto), tad manevringesnis. „Citiport“ gali būti varomas dyzelinu ar gamtinėmis dujomis, kurias ypatingai skatina naudoti Europos Sąjunga. 100 km jis „suvalgo“ apie 30 litrų dyzelino, yra vientisas, o ne įprasta „garmoškė“. O ir į aplinką išmeta mažiau teršalų“, – teigė V.Šulga.
Autobusas yra žemagrindis, pritaikytas keliauti patogiai ir žmonėms su negalia: spalva išskirtos vietos neįgaliųjų vežimėliams; informaciniai ekranai keleiviams su klausos negalia; aukšto kontrastingumo garsiniai signalai silpnaregiams; lengvai prieinami turėklai keleiviams su ribota judėjimo galimybe.
Keleivių patogumui – oro kondicionierius, autonominis šildymas, du elektra valdomi stoglangiai, erdvus, šviesus salonas, plačios keleivių laipinimo durys, modernus eksterjeras ir interjeras. Vairuotojo patogumui – atskirta kapsulės formos kabina su plačia sėdyne, reguliuojamu vairu, skaitmeninis prietaisų skydelis, taip pat vaizdo kameros, filmuojančios salono vidų ir išorę.
Į Kauną užsukęs autobusas – ekspozicinis. Jis jau demonstruotas Prancūzijos, Lenkijos, Vokietijos vežėjams. Šią transporto priemonę yra įsigijusi Izraelio viešojo transporto įmonė.
Nors paklaustas apie kainą, V.Šulga jos nepanoro atskleisti, jis patikino, jog lietuviams ji taps tikrai įkandama paskelbus ES finansuojamus projektus gerinti miesto viešojo transporto infrastruktūrą, pagal kuriuos turėtų būti finansuojami 85 proc. įsigijimo kaštų.
„Citiport“ jau spėjo teigiamai įvertinti Klaipėdos bei Vilniaus vežėjai.