Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 01 22

Kauniečių rūpesčiai: kodėl dovanos jiems teikiamos iš miestiečių kišenės ir už ką Kauno valdžia kėlė kalėdinę puotą?

Vieną geriausių viešųjų ryšių specialistų komandą surinkusi Kauno valdžia nepraleidžia progų pasireklamuoti. Dėl to Kaunas vis populiaresnis, tačiau ne visiems kauniečiams tai patinka. Vienam užkliuvo dovana miestiečiams už jų pačių pinigus, o kitam – miesto valdžios kalėdinis vakarėlis.
Kauno miesto savivaldybės kalėdinis vakarėlis Kauno sporto halėje
Kauno miesto savivaldybės kalėdinis vakarėlis Kauno sporto halėje / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Sausio 8 d. Kauno miesto savivaldybė išplatino pranešimą apie atidaromą 800 kv. m pločio čiuožyklą, veiksiančią iki sausio pabaigos. Naujiena pranešta pompastiniu stiliumi: „Dovana kauniečiams – nemokama čiuožykla Santakos parke“. Užmiršta paminėti tai, kad ta „dovana“ mokesčių mokėtojams atsieis apie 40 tūkst. eurų. Kokia čia dovana, sakysite? Dovana, kurią miestiečiai įsiteikė patys sau.

„Viešųjų pirkimų konkursą laimėjo Lietuvos olimpinis fondas. Jų pasiūlyta kaina – 40 tūkst. eurų už mėnesio trukmės čiuožyklos nuomą ir visą eksploataciją. Jie dėl techninių kliūčių vėlavo įrengti čiuožyklą, todėl gali būti, kad čiuožykla veiks trumpiau nei mėnesį. Tokiu atveju atitinkamai sumažės ir nuomos/eksploatavimo kaina“, – patikino Kauno miesto mero patarėjas Tomas Grigalevičius.

Vieną žiemos pramogoms skirtą vietą reklamavo, o kitą, įprastą tarp miestiečių, pamiršo.

„Šiais laikais populiaru lyginti du populiariausius Lietuvos didmiesčius, tai sugalvojau palyginti Kauno ir Vilniaus žiemos pramogas ir su gailesčiu turiu pripažinti, kad Vilnius šį kartą žiemos sezonui pasiruošęs geriau už Kauną.

Šeštadienį teko skaityti, kad Vilniaus savivaldybė Subačiaus gatvės papėdėje supylė 70 sunkvežimių sniego, kad tik miestiečiams būtų patogiau ir smagiau čiuožti nuo kalniuko, o kitur net įrengė tinklus – savotiškas gaudykles, kad vaikai ant gatvės neišlėktų čiuožinėdami.

Kažką panašaus tikėjausi pamatyti ir ant populiariausio tarp kauniečių kalno prie Kauno pilies, bet kur tau <...>. Vienu žodžiu, pačiuožinėjom ant žolės ir purvo prie pilies ir grįžom namo su juodomis kelnėmis, tikėdamiesi, kad šį žiemos sezoną Kaunas dar atsigaus... iš miego“, – teigė kaunietis Vilius, pasidalijęs su redakcija „pajuodusio“ kalniuko nuotrauka.

Skaitytojo Viliaus nuotr./Kauniečiui neįtikusi „čiuožykla“ Kaune
Skaitytojo Viliaus nuotr./Kauniečiui neįtikusi „čiuožykla“ Kaune

Užkliuvo puota sporto halėje

Kitam kauniečiui kilo klausimų dėl gruodžio 22 d. Kauno sporto halėje surengtos Kauno miesto savivaldybės darbuotojams skirtos puotos, kuri po to buvo pareklamuota „Žmonių“ žurnalo puslapiuose.

„Kauno miesto savivaldybė ne tik nuvylė daugelį kauniečių, šiemet išleidusi triskart didesnę sumą nei Vilnius abejotino grožio kalėdinei eglutei ir kitiems papuošimams, bet ir sukėlė pyktį dėl pasakiškų pinigų, išleidžiamų savireklamai. Dar vienas išlaidavimo pavyzdys – žurnale „Žmonės“.

Įdomu, kiek kainavo dviejų puslapių gausiai iliustruotas reklaminis tekstas, kaip meras su savo pavaldiniais linksminosi Kauno sporto halėje? Kiek kainavo pats renginys, į kurį, kaip rašoma, sukviesta per 400 darbuotojų, o juos linksmino Eglė Jackaitė bei Jurgis Brūzga? Ar už tą šventę ir reklamą žurnale susimokėjo patys savivaldybės darbuotojai? Ar už tai savivaldybė sumokėjo iš visų kauniečių kišenės?“ – klausimus kėlė laišką 15min redakcijai parašęs vienas kaunietis.

Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas jam pateikė atsakymą: „Šiuo metu Kauno miesto savivaldybės administracijoje dirba 656 žmonės. Visi jie buvo pakviesti į šventę (net ir tarybos nariai – aut. past.). Labai smagu, kad didžioji dalis – beveik 500, priėmė kvietimą ir dalyvavo. Visi jie už šventę mokėjo po 20 eurų. Šie pinigai ir sudarė šventės biudžetą. Tokios šventės vyksta kiekvienais metais. 2016 m. vyko Raudondvaryje, o šventės biudžetas buvo sudarytas taip, kaip ir šįkart.“

Nekainavo nei halė, nei reklama

Raudoni kilimai, samdyta profesionalių barmenų komanda, šampano taurių piramidė, maistas pusei tūkstančio žmonių, žymių dainininkų, ugnies šou meistrų, pramoginių šokių šokėjų programos, vaizdo ir garso aparatūra, užsakomasis straipsnis ir nuotraukos populiariame žurnale, kur ryškiausiai žiba laikinomis tatuiruotėmis pasidabinęs meras Visvaldas Matijošaitis su širdies drauge Loreta – mažiau nei už 10 tūkst. eurų?

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Gintaras Petrauskas
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Gintaras Petrauskas

Paprašytas pakomentuoti renginio reklamą „Žmonės“ žurnale, G.Petrauskas patikino: „Kauno miesto savivaldybė tampa modernia ir šiuolaikiška organizacija, kurios stiprybė – kompetentinga ir profesionali komanda. Norėdami atskleisti šias vertybes šiam leidiniui pateikėme bendradarbiavimo pasiūlymą. Pasiūlymas buvo priimtas, todėl savivaldybei tai nieko nekainavo.“

Kaip patikslino T.Grigalevičius, „Žmonės“ taps vieno projekto, kurį Kauno miesto savivaldybė pristatys netolimoje ateityje, informaciniu partneriu. Tą patį pabrėžė ir Kauno miesto savivaldybės rinkodara pasidžiaugęs žurnalo „Žmonės“ vadovas Tomas Balžekas, pavadinęs šį bendradarbiavimą įprasta praktika.

„Šventinės vaišės buvo kuklios. Be to, sporto halė priklauso miestui, todėl jos nuoma nekainavo“, – pabrėžė mero patarėjas.

Paklaustas, kokių dovanų kalėdinio vakarėlio, kurį patys nusipirko, metu sulaukė bent jau geriausi savivaldybės darbuotojai, G.Petrauskas atsakė, kad jokių kalėdinių priedų darbuotojai negavo. „Darbuotojai skatinami už pasiektus rezultatus, o ne kokių nors datų ar kalendorinių švenčių proga“, – paaiškino administracijos direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai