2012 06 04

Kauniečius nustebino Panemunės tilto uždarymas

Nors jau gerą dešimtmetį kalbėta apie būtinybę rekonstruoti avarinės būklės Kauno Panemunės tiltą ir tam galop prisiruošta ir pasiruošta, kai kurie kauniečiai pirmadienį pamatę uždarytą tiltą buvo nustebę it pirmą kartą apie apie tai išgirdę: „Niekas nesakė. Galvojome, kad galėsime praeiti ir pravažiuoti dar. Labai ne laiku“, – kraipė galvas Panemunės gyventojai.
Rekonstruojamas Panemunės tiltas
Rekonstruojamas Panemunės tiltas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Prie laikinų nepatogų jiems teks prisitaikyti. Jei bus užtikrintas finansavimas visam rekonstrukcijos laikotarpiui ir darbai vyks labai sklandžiai, nauju 273 metrų ilgio, 20,8 metrų pločio keturių eilių tiltu eismas automobiliams ir pėstiesiems bus atidarytas 2014 m. vasarą.

Pastarąsias dvi savaites paruošiamuosius tilto rekonstrukcijos darbus vykdę bendrovės „Kauno tiltai" darbininkai pirmadienį pradėjo ardyti asfalto dangą, šaligatvius bei šviestuvus.

„Kelių direkcija seno tilto nuardymui skyrė 4,8 mln. litų (savivaldybė – beveik 600 tūkst. litų, – red. past.). Iš viso konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ šiems metams yra numačiusi darbų už 10 mln. litų. Svarbiausia – užtikrinti finansavimą. Savivaldybė įsipareigojo rasti apie 30 mln. litų, o Vyriausybė įsipareigojo teikti rekomendacijas Susisiekimo ministerijai dėl lėšų paieškos. Tikimės, kad lėšos bus ir darbai vyks sklandžiai“, – vylėsi Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Jo teigimu, pabaigus A.Juozapavičiaus prospekto, kuris per Panemunės tiltą, sujungia Žemuosius Šančius ir Panemunę, rekonstrukciją, bus lengviau ieškoti lėšų tiltui. Prospekto remontą tikimasi baigti dar šiemet. Tilto rekonstrukcijos projekto vertė – beveik 103 mln. Lt.

Kol tiltas uždarytas, transporto srautas kreipiamas per per Piliakalnio gatvę ir Jiesios tiltą. Gyventojai turėtų pasidomėti ir pasikeitusiais viešojo transporto tvarkaraščiais. Meras sakė, kad svarstytos pantoninio tilto per Nemuną įrengimo galimybės, tačiau tai kainuotų apie 960 tūkst. Lt, be to, reikėtų samdyti darbuotojus, kurie rūpintųsi žmonių saugumu, tilto priežiūra. Laikino tilto įrengimą apsunkina ir dėl Kauno hidroelektrinės nuolat kintantis upės vandens lygis.

Taip pat kalbėta su Vilkijoje veikiančio kelto „Vilkynė“ savininku dėl kelto įrengimo. Tačiau paaiškėjo, Šančių pusėje visos valdos – privačios, todėl reikėtų jų sutikimo naudotis privačia žeme.

„Nors ir nepatogu, bet teks pakentėti“, – sakė A.Kupčinskas. A.Juozapavičiaus prospekte įsikūrę verslininkai taip pat dūsauja, kad miesto labai lauktos gatvės ir tilto rekonstrukcijos jų veiklai yra tikras išbandymas, tačiau pripažįsta – po kelerių metų Šančiai dar sparčiau iš darbininkiško rajono virs normaliai, netoli centro esančia vieta, todėl laukiama didesnio turtingesnių žmonių antplūdžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų