Paskola bus imama 5 metų laikotarpiui. Bendra projekto „Aleksoto funikulieriaus rekonstrukcija“ investicijų vertė siekia beveik 3,3 mln. litų.
„Šiuo metu jau yra atlikti kelio rekonstrukcijos darbai, restauruoti vagonėliai, sutvarkyti laiptai. Norint atlikti visą rekonstrukciją, reikia imti paskolą", – aiškino bendrovės „Autrolis“ direktorius Gintautas Činikas.
Paėmus paskolą, bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas, po kurio paaiškėjus darbų rangovui, pavasarį prasidėtų darbai: rekonstruojami funikulieriaus stoties, paviljono pastatai, sutvarkyta Aleksoto funikulieriaus teritorija. G.Činiko teigimu, rekonstrukcijos darbai truktų kelis mėnesius ir artėjant kitų metų rudeniui turėtų būti baigti.
Be autentiškos, jau 70 metų veikiančios traukos įrangos, yra išlikę ir autentiški funikulieriaus prieškario vagonėliai, mediniai suoleliai, stotelių pastatai. Tokia elementų visuma Europoje mažai kur išlikusi. Kaune dar vienas – Žaliakalnio – funikulierius.