– Kokie labiausiai „degantys“ darbai laukia artimiausiu metu?
– Pirmiausia judinsime A.Juozapavičiaus gatvės pertvarkymo ir kitus įstrigusius projektus. Reikės greitai išsiaiškinti, kokie trukdžiai stabdo požeminės automobilių stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje statybos projektą. Šiandien ketiname aptarti, kaip stabdyti kauniečiams nerimą keliantį statybų skverbimąsi į Ąžuolyną, Kleboniškio parką ir kitas miesto žaliąsias zonas.
– Tačiau jūs pats gyvenate Kleboniškyje. Ginsite Kleboniškį ir nuo savęs paties?
– Gyvenu dar 1978 metais įkurtos sodų bendrijos teritorijoje, namelį paveldėjau iš tėvų. Naujų statybų Kleboniškio parko teritorijoje neketinu imtis.
– Kauniečiams labai rūpi vėluojanti Sporto ir pramogų arenos Nemuno saloje statyba. Kodėl, jūsų nuomone, ji per ilgai užsitęsė?
– Buvo ir objektyvių priežasčių, bet koją pakišo ir nelemtos politinės ambicijos. Praėjusios kadencijos miesto taryba atmetė 2006 metų susitarimus dėl arenos statybos ir koncesijos su visame pasaulyje aukštai vertinama prancūzų bendrove BBI. Buvo teigiama, kad prancūzų norima kaina per didelė našta miestui.
O iš tiesų jau būtume turėję „A“ klasės areną. Vaizdžiai tariant, jei būtų pasirašyta sutartis su prancūzais, turėtume mersedesą už mersedeso kainą. Dabar gi nupirktas moskvičius už mersedeso kainą. Statinį vargu ar galima pavadinti architektūros šedevru, padaryta klaidų ir projektuojant vidų. Pavyzdžiui, dabar vargu ar kampuose sėdintys žiūrovai matys, kas vyksta aikštėje. Prancūzai buvo suprojektavę kampinio žiūrėjimo modelį.
– Ar sukrapštysite lėšų nors pagrindinėms miesto tvarkymo reikmėms?
– Pinigų reikalai labai prasti. Paprasčiausiems darbams lėšų trūksta. Tarkime, tik žaliesiems miesto plotams nušienauti reikia 4 mln. Lt, o biudžete yra vos milijonas. Gatvių remontui reikia 5 mln. Lt, o turime tik 2 mln. Tačiau kauniečiams nepasakysi: trūksta lėšų, todėl nepykite ir kratykitės duobėtomis gatvėmis. Reikės kažkaip suktis, apie tai dabar galvojame. Tiesa, gatvių remontą trikdo ne tik bepinigystė, bet ir nekokybiški rangovų darbai. Teks kaip reikiant prispausti konkursus laimėjusias firmas, kad nepasikartotų tokios klaidos, kaip tvarkant Taikos prospektą ir klojant Ąžuolyno takų dangą. Broką padariusi firma turi jį ir ištaisyti.