Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis ne kartą aiškino, kad daugumos dar sovietmečiu tiesų gatvių pagrindai – nekokybiški, per silpni, todėl tik perkloti viršutinę kelio dangą nepakanka. Naujas asfaltas netrukus vėl ima irti, atsiranda įdubos, o netrukus – ir duobės. Marijampolės plentas – ne išimtis, todėl vos užlopytos duobės ir viaduko siūlės netrunka vėl atsinaujinti ir toliau sėkmingai yra.
Duobės – gilios, aštriais kraštais, todėl nieko keisto, kad abiejose kelio pusėse apstu sulaužytų plastikinių automobilių dalių, nulėkusių ratų gaubtų, ne vienas vairuotojas praplėšė padangą ar net sulaužė važiuoklę.
Tačiau toks – tik kelių kilometrų Marijampolės plento ruožas. Iš karto už Kauno miesto ribą žyminčio ženklo kelias yra puikus, nes jis yra pripažintas valstybinės reikšmės, todėl prižiūrimas valstybės pinigais.
Siekia perduoti valstybei
Kauno politikai ir valdininkai siekia, kad ir miesto teritorijoje esanti 3,3 km ilgio plento dalis būtų perduota Lietuvos automobilių kelių direkcijos žinion, tačiau ši tokios dovanėlės kratosi – gatvė yra miesto teritorijoje, todėl jis ir turi ja rūpintis.
Tačiau Panemunės seniūno pavaduotoja Loreta Knėpienė atkreipia dėmesį, kad Kauno biudžete pinigų plento rekonstrukcijai – nėra, o skirti visus Panemunėje esančių gatvių remontui ir priežiūrai numatytus pinigus tik Marijampolės plentui būtų neteisinga. Todėl Kaunui priklausanti magistralinio kelio dalis, kuria kasdien pravažiuoja tūkstančiai lengvųjų automobilių ir sunkvežimių, turėtų pereiti valstybės žinion.
Palopys duobes
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Jolanta Miliauskienė 15min.lt patvirtino, kad yra numatytos lėšos kasmetiniam Marijampolės plento remontui, tačiau jis bus tik kosmetinis. Pasibaigus viešųjų pirkimų konkursui, darbai turėtų prasidėti rugpjūčio pabaigoje arba rugsėjo pradžioje.
Primename, kad rugpjūčio pradžioje Kauno savivaldybė paskelbė į gatvių asfaltavimą ir duobių remontą investuosianti papildomus 3,45 mln. Lt. Didžiausi darbai vyks Nuokalnės ir Partizanų gatvėse, kur bus paklota nauja asfaltbetonio danga, šiek tiek nukris ir Marijampolės plentui.
Per 2 metus – 100 mln. Lt
Kauno miesto taryba birželį pritarė sprendimui į svarbiausių Kauno miesto gatvių kapitalinį remontą per artimiausius 2 metus investuoti iki 100 mln. Lt. Lėšos už šiuos darbus bus išmokėtos per 10 metų. Pasak Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, realūs gatvių remonto darbai bus pradėti jau kitąmet.
Sudarytame pagrindinių miesto gatvių, kurioms labiausiai reikia rekonstrukcijos, sąraše yra 12 gatvių. Konkretų gatvių sąrašą, kurios per artimiausius dvejus metus bus iš esmės suremontuotos, atskiru sprendimu tvirtins Kauno miesto taryba.