2015 06 15

Kauno oro uoste kuriamas daugiafunkcinis su aviacija susijusių verslų centras

Kaune pristatytas investicinis su aviacija susijusių verslų plėtros projektas „AEROHUB KUN“. Šis projektas – Kauno oro uosto plėtros strategijos įgyvendinimas: į puikią geografinę lokaciją turintį oro uostą ketinama pritraukti įmonių, užsiimančių orlaivių remontu, dalių gamyba, prekyba ir kt. Šiuo metu strateginiam projektui, įdarbinsiančiam kelis šimtus žmonių, drauge su „Investuok Lietuvoje“ ieškoma investuotojų.
Kauno oro uostas siekia tapti su aviacija susijusių verslu baze.
Kauno oro uostas siekia tapti su aviacija susijusių verslu baze. / Kauno oro uosto nuotr.

Pirmieji projekto darbai Kauno oro uoste jau pradėti – statomas naujas orlaivių riedėjimo takas ir peronas. Darbus tikimasi pabaigti 2015 m. rudenį, tuomet bus sukurtos sąlygos pirmųjų investuotojų veiklos pradžiai. Skaičiuojama, kad pirmojo etapo infrastruktūrai užtikrinti prireiks 7,2 milijono eurų.

„Kauno oro uosto teritorija siekia 438 ha, o veikla šiuo metu vyksta 126 ha plote, todėl projektu siekiame išnaudoti laisvą teritoriją. Įkūrus verslui reikiamą infrastuktūrą bus galima pradėti galvoti ir apie antrąjį plėtros etapą, kuriame numatėme Kauno oro uostą sujungti su Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ)“, – sakė Kauno oro uosto direktorius Bruno Kasparas.

„Nuosekliai įgyvendiname Kauno oro uosto plėtros strategiją. Be strategiškai palankios geografinės padėties galime užtikrinti puikią infrastruktūrą, o „Investuok Lietuvoje“ konsultuoja ir teikia visokeriopą pagalbą užsienio investuotojams, pradedantiems veiklą Lietuvoje.

Vienas iš esminių mūsų privalumų – keliomis kalbomis kalbantis ir inžinerijos žinias turintis personalas, kurio vidutinis atlygis – konkurencingas lyginant su Vakarų Europos valstybėmis. 

Apie 75 proc. orlaivių remonto ir techninės priežiūros paslaugas teikiančių bendrovių sąnaudų sudaro darbo jėgos išlaikymas. Taigi, vienas iš esminių mūsų konkurencinių privalumų – keliomis kalbomis kalbantis ir inžinerijos žinias turintis personalas, kurio vidutinis atlygis – konkurencingas lyginant su Vakarų Europos valstybėmis.

Lietuva privalo toliau užtikrinti aviacijos mechanikos specialistų rengimą, kitu atveju naujas investicijas galime pamiršti“, – sakė Lietuvos oro uostai Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

Jos teigimu, visame pasaulyje stebimas naujų orlaivių poreikis, atsarginių dalių gamybos, kitų atsargų tiekimo bei senų orlaivių utilizavimo paslaugų paklausa. Didieji orlaivių gamintojai „Airbus“ bei „Boeing“ skaičiuoja, kad iki 2033 metų, norint patenkinti aviacijos verslo poreikius, Europoje reikės daugiau nei 7500 naujų orlaivių bei 100 tūkstančių naujų pilotų, orlaivius aptarnaujančių technikų bei inžinierių.

Projektas „AEROHUB KUN“ pristatytas ir tarptautinėje arenoje – Maskvoje, Paryžiuje ir Londone, kur sulaukė nemažo susidomėjimo. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų