Nors Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu šalia Kauno oro uosto ir bus užtikrinta 2300 stovėjimo vietų keleivių, aptarnaujančio personalo, taksi ir automobilių nuomos transporto priemonėms bei autobusams, tačiau jų piko metu gali neužtekti visiems norintiems.
„Norėdami išvengti spūsčių ir ne vietoje paliktų automobilių, dedame visas pastangas, kad Kauno oro uostas būtų patogiai pasiekiamas ir viešuoju transportu. Autobusų važiavimo grafikas bus pritaikytas prie skrydžių tvarkaraščio, tad būtent dėl to ir kviečiame savo keleivius juo aktyviai naudotis,“ – teigia Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.
D.Voveris pažymėjo, kad papildomų automobilių stovėjimo vietų įrengimą apribojo ir Kauno oro uostui priklausančio žemės sklypo plotas.
Savo draugus ar giminaičius į oro uostą atvežantys vairuotojai jau šią vasarą galės privažiuoti prie pat keleivių terminalo ir ten trumpai stabtelėję atsisveikinti su išskrendančiais brangiais žmonėmis.
Vadinamoji „Kiss and fly“ zona bus įrengta palei Kauno oro uosto išvykimo terminalus – laikinąjį terminalą A ir nuolatinį terminalą B. Ja bus galima pravažiuoti neužsukant į automobilių stovėjimo aikšteles.
Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius primena, kad, nepaisant to, kurią transporto priemonę pasiekti oro uostą pasirinks keleiviai, jie turėtų atvykti į Kauno oro uostą likus 2 valandoms iki savo skrydžio.
Pasitinkantiems svečius ar mylimuosius, nusileidusius Kauno oro uoste, vertėtų rinktis trumpalaikio stovėjimo aikštelę – joje bus sudaryta galimybė automobiliui kartą per parą nemokamai stovėti 15 minučių.
Šalia Kauno oro uosto įrengtų stovėjimo aikštelių įkainiai nuo liepos 14 iki rugpjūčio 18 d. bus suvienodinti su šiuo metu galiojančiais Vilniaus oro uoste.