Kauno oro uostas yra antras pagal aptarnaujamų keleivių skaičių oro uostas Lietuvoje. Per trejus metus užimama keleivių rinkos dalis išaugo nuo 5 iki 18 procentų. Pernai Kauno oro uoste aptarnauti beveik 400 tūkst. keleivių. Šių metų pirmo ketvirčio rezultatai rodo prognozuotą stabilų keleivių skaičiaus augimą.
Kauno oro uoste paskutiniu metu buvo įvykdytas ne vienas infrastruktūros plėtros ir gerinimo projektas: modernizuota kilimo ir tūpimo tako šviesų signalinė sistema – dabar viena moderniausių Baltijos šalyse, įgyvendintos aviacijos saugumo ir apsaugos priemonės (perimetro aptvėrimas tvora su signalizacija ir vaizdo stebėjimo sistema), išplėsta triukšmo monitoringo ir kontrolės sistema, pastatytas naujasis Kauno oro uosto keleivių terminalas, per metus galintis aptarnauti 800 tūkst. keleivių.
2007-2013 metais į Kauno oro uostą planuojama investuoti 120 mln. litų. Šiuo metu jau panaudoti beveik 100 mln. litų. Už šias lėšas atidarytas naujas keleivių terminalas ir atnaujinamas aerodromas. Prie terminalo įrengtas patogus privažiavimo kelias, 1000 vietų automobilių trumpalaikio ir ilgalaikio stovėjimo aikštelės. Naujasis terminalas atitinka Šengeno teisyno reikalavimus. Įdiegtos pažangios keleivių ir bagažo aptarnavimo technologijos, veikia moderni pasienio kontrolės ir aviacinio saugumo patikros įranga. Vidiniais Šengeno reisais keliaujantys keleiviams nebereikia laukti muitinės ar pasienio patikros eilėse. 12 naujų modernių registracijos stalų maksimaliai sutrumpins laukimo laiką.
Nuo šių metų birželio pradžios didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė „airBaltic“ pradėjo kasdienius skrydžius iš Kauno tarptautinio oro uosto į Rygą. Dar keliolika skrydžių rengia oro bendrovė „Ryanair“.