Neoficialiomis žiniomis, aktyviai į Klaipėdos uosto bei šalies kelių infrastruktūros rinką žengianti latvių įmonė, siūlanti gerokai mažesnes kainas, pasiūlė tiltą pastatyti tiltą už 82,6 mln. Lt.
Antroji pagal pasiūlytą kainą liko didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“, Kauno savivaldybės skelbtam konkursui pateikusi 102,95 mln.Lt kainą, trečioji – Alytaus kelių ir tiltų statybos bendrovė „Alkesta“ –108 mln. litų, ketvirtoji – Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovė „Tilts“– 112,700 mln. litų.
Anksčiau skelbta, kad preliminari projekto vertė – iki 107,5 mln. litų (su PVM).
Tiltas sujungs A.Juozapavičiaus prospektą ir Tilto gatvę Panemunėje ir yra svarbus Kauno transporto infrastruktūros projektas.
Numatoma, kad konkurso laimėtojas per trejus metus įrengs laikiną tiltą, išardys senąjį, pastatys naująjį 273 metrų ilgio ir 20,8 metro pločio tiltą bei atliks kitus darbus. Naujas tiltas bus keturių eismo juostų, dabartinė perdanga bus išardyta ir ant rekonstruotų atramų įrengta nauja plieno ir betono perdanga, tiltas bus paplatintas.
Pagal naujojo Panemunės tilto statybos techninį projektą tiltas bus toje pačioje ašyje kaip ir dabartinis. Kadangi jis bus iš esmės perstatomas, tai vadinama ne rekonstrukcija, o nauja statyba.
Panemunės tiltą esantį avarinės būklės ekspertai pripažino dar 2005 metais. Daugiausia dėl politinių priežasčių tilto remontas buvo ilgai atidėliojamas, jam priešinosi konservatorius remianti Panemunės bendruomenė.