„Kauno „Molo“ prekybos centre laksto galimai ligotos pelės. Pasibaisėtina. Užfiksuota ketvirtadienį apie 20.20 valandą. Susisiekti su „Molo“ administracija dėl šio incidento nepavyko“, – informavo skaitytojas Aurimas, atsiuntęs pelės nuotrauką bei kelis vaizdo įrašus.
Juos 15min nusiuntė „Molo“ valdytojai Indrei Januševičiūtei. Ši patikino, kad į informaciją buvo sureaguota iš karto.
„Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome prekybos centro klientų. Vos sužinoję, nedelsiant iškvietėme graužikų naikinimo paslaugas teikiančią įmonę. Prekybos centre griežtai laikomės higienos normų - visos patalpos yra nuolatos valomos ir dezinfekuojamos laikantis nustatytų taisyklių. Šis atvejis yra pirmas mūsų prekybos centre, todėl dedame visas pastangas, kad tai nepasikartotų“, – paaiškino „Molo“ atstovė.
Prekybos centre „Molas“ sanitarijos ir higienos priežiūra bei monitoringas, anot jos, vykdomas nuolat, periodiškai atliekama apžiūra, nuolat taikomos prevencinės priemonės. Šiuo atveju nedelsiant buvo informuota sanitarijos ir higienos priežiūros paslaugas prekybos centrui teikianti bendrovė dėl skubaus reagavimo.
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos vyriausioji patarėja Jurgita Savickaitė patikino, kad jų įstaiga prižiūri maisto prekių ir paslaugų tvarkymo vietas.
„Ruduo, normalu, kad graužikai ieško, kur pasislėpti. Prekybos centrai turėtų būti sudarę graužikų naikinimo sutartis su tam tikromis įmonėmis, numatę naikinimo priemones. Jei mūsų tarnyba aptinka bet kokių graužikų pėdsakų, pvz., restorane, duodama pastaba, liepiama sustiprinti graužikų kontrolę. Stebima situacija. Inspektoriai patikrina subjekto savikontrolės procedūras – kada pastarąjį kartą atlikta ji, kokiomis priemonėmis gaudomi graužikai, ar jos tinkamai išdėliotos, ar nepasibaigę galiojimo terminai“, – paaiškino J.Savickaitė.