2019 02 23

„Kauno spaudos“ kioskus užtvindė „valstiečių“ reklama – išdalins 30 tūkst. laikraščių

Nori ar ne nori, bet šiomis dienomis ką nors pirkdamas „Kauno spaudos“ kioskuose, gausi ir Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos informacinį leidinį „Už žemę ir žmogų“. Darbuotojai keiksnoja papildomą darbą, o „Kauno spaudos“ vadovė Elena Bakanauskienė džiaugiasi papildomomis pajamomis. „Tik „valstiečiai“ Kaune reklamuojasi“, – teigia ji.
Kioske dalinamas reklaminis leidinys
Kioske dalinamas reklaminis leidinys / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Atsibodo neprašyta politinė reklama jūsų pašto dėžutėse? Nuo šiandien ji įkyrės ir apsiperkantiems „Kauno spaudos“ kioskuose. Juose, perkant bet ką, tau į rankas įteiks Kauno skirtą „Už žemę ir žmogų“. Laikraščio tiražas – 70 tūkst., į „Kauno dienos“ kioskus, kurių mieste – apie 100, jų atkeliaus net 30 tūkst. Dalinamos ir reklaminės skrajutės, o ir patys spaudos paviljonai pasidabino besišypsančiais „valstiečių“ kandidatų veidais. Lyg mažyčiai rinkiminiai štabai.

„Man asmeniškai, kaip žmogui, tai keista, kodėl tik „žaliuosius“ turime reklamuoti. Privežė vakar tų laikraščių. Kiek? 400. Vis pamirštu paduoti pirkėjams. O ir imti jie nenori. Pamato, kad „žaliųjų“, baidosi. „Kur dėti?“, – klausia. Kažkada teko reklamuoti Birutę Vėsaitę, bet tik priklijavom plakatą ir viskas, o tie laikraščiai čia tiek vietos užima“, – rankomis skėsčiojo vieno „Kauno spaudos“ kiosko pardavėja.

„Kauno spaudos“ vadovė E.Bakanauskienė pabrėžė, kad viskas daroma teisėtai – yra pasirašytas susitarimas su „valstiečiais“. Priimtų ji reklamuotis visas partijas, juk tai naudinga finansiškai, tačiau nė viena kita daugiau nesisiūlo.

„Už ačiū juk neplatiname. Matyt, mato, kad šansų Kaune niekam daugiau be „Vieningo Kauno“ ir „valstiečių“ nėra, tai ir nesireklamuoja. O kam be reikalo pinigus mėtyti? Supraskit, tą (politinės reklamos platinimą – aut. past.) darome jau dešimt, dvidešimt metų. Kasmet turime sutarčių. Pernai lyg konservatoriai reklamavosi. Būdavo, didžiuliai plakatai, 60x40 dydžio. Šiemet kažkaip nėra. Tiesa, anksčiau 3-4 partijos reklamuodavosi, dabar, matyt, visai konkurencijos nebeliko“, – teigė ji.

Pagal susitarimą vienos skrajutės išplatinimas kainuoja 5 ct be PVM, laikraščio – 15 ct be PVM.

„Žiūrėsim, kaip seksis platinti. Kai kur sumažės, paprašysim daugiau. Prievarta pardavėjos tikrai neperša tų laikraščių ir skrajučių. Įsipareigojome tiesiog padėti ant prekystalio ir pasiūlyti. Kas nori, pasiima. Tikrai niekur nekaišiojam. Neturi teisės dėti į jokį žurnalą. Gal kuri pardavėja ir pasilengvina sau darbą. Pažiūrėkit, pilna dabar žurnaluose, laikraščiuose tų skrajučių įvairiausių. Tikrai nedarome jokio nusikaltimo. O ir šiaip, toks mūsų tikslas pagal įstatus – platinti spaudą. Laikraščiai yra mūsų duona. Platiname visus, kokie tik Lietuvoje yra“, – teigė E.Bakanauskienė.

Pasak jos, pagal susitarimą nėra numatyta, kokį kiekį skrajučių ir laikraščių reikia išdalinti. „Valstiečių“ reklama vasario 22 d. pasiekė apie 80 proc. „Kauno spaudos“ kioskų. Įsipareigojimas platinti yra iki kovo 1 d.

„Mums tai labai naudinga. Pati su jokia partija nesu susieta“, – patikino E.Bakanauskienė.

Darbuotojai už šį papildomą darbą, anot jos, gaus priedus.

Per „Kauno spaudos“ kioskus sutarta išplatinti apie 4 800 skrajučių ir 30 tūkst. laikraščių.

Pasak Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos Kauno miesto skyriaus vadovės Vaidos Pranarauskaitės, per „Kauno spaudos“ kioskus sutarta išplatinti apie 4 800 skrajučių ir 30 tūkst. laikraščių. Likusią informacinio leidinio tiražo dalį – 40 tūkst., rinkiminėje apygardoje kandidatai išsidalins patys.

„Kaunas didelis miestas. Nebus problemų išsiplatinti viską“, – patikino ji.

Kandidato į merus Kaune Lietuvos valstiečių ir žaliųjų partija nekelia – palaiko „Vieningo Kauno“ lyderio Visvaldo Matijošaičio kandidatūrą. Šios partijos nariai pretenduoja tik į Kauno tarybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis