„Kadangi Kaunas taps geležinkelio transporto projekto „Rail Baltica“ dalimi, tai natūraliai suteiks dar didesnę svarbą šiai vietai. Netrukus tai bus tikri miesto vartai svečiams, atvykstantiems į Kauną traukiniais, todėl apleista teritorija žūtbūt prašosi sutvarkymo“, – Kauno miesto savivaldybės išplatintame pranešime spaudai teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Pasak Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Pauliaus Kero, Stoties turgaus architektūrinis konkursas bus skelbiamas artimiausiu metu.
Remiantis geriausiais profesionalų pasiūlymais, numatyta prekyvietę kapitaliai atnaujinti.
„Architektūrinis konkursas, projektavimas, techninio projekto rengimas – visos šios procedūros gali užtrukti iki poros metų. Nenorėdami ilgiau laukti, jau dabar pradedame teritoriją tvarkyti“, – teigė P.Keras.
Už poros savaičių stoties turgų pasieks šiuolaikiški konteinerinio tipo prekybiniai paviljonai. Jie pakeis senuosius jau nugriautus medinius kioskus iš M.K.Čiurlionio gatvės pusės.
Gerokai sunykęs turgavietės fasadas šioje dalyje turėtų būti pastebimai atnaujintas. Taip pat numatyta pakeisti dangas, įrengti naują apšvietimą.
„Nė vienas iš teritorijoje dirbančių prekybininkų dėl planuojamų darbų nenukentės – prekybos vietų skaičius čia ir toliau išliks nepakitęs, tik jos taps kur kas kokybiškesnės, patogesnės čia dirbantiems žmonėms ir patrauklesnės turgavietės lankytojams“, – pridūrė P.Keras.
Kaunas turgaus teritoriją susigrąžino praėjusių metų lapkritį. Kadangi joje išduodami leidimai prekiauti viešose vietose, rinkliavą surenka ir teritoriją administruoja biudžetinė įstaiga „Parkavimas Kaune“. Lėšos už prekybą patenka tiesiai į miesto biudžetą.