Į spaudos konferenciją dviračiais atvykę Kauno valdžios atstovai tvirtino, kad Laisvės alėjoje automobiliai kaip ir dabar galės atvažiuoti tik į parduotuves krauti prekes.
Laisvės alėjos rekonstrukcijos projektą parengęs architektas Šarūnas Kiaunė buvo numatęs galimybę tam tikrų metu leisti automobilių eismą. Tokie siūlymai sukėlė kai kurių kuniečių pasipiktinimą, socialiniuose tinkluose siūlyta priešintis tokiai idėjai.
Atsisakoma ir projekte pasiūlytų bėgių konkėms – tarpukariu važinėjusio viešojo transporto priemonės. „Bėgiai kelia daug nepatogumų, jų įrengimas nemažai kainuoja. Konkės gal ir norisi, bet reikia pagalvoti ir apie dviratininkų saugumą, ir apie moterų batelius“, – šmaikštavo V.Matijošaitis.
Daugiausia nerimo miesto valdžiai kelia rekonstrukcijos finansavimas. Pirmam etapui – nuo Soboro iki A.Mickevičiaus gatvės ruožui – reikės rasti 4,34 mln. eurų. „Dar 0,5 mln. eurų projektas pabrango dėl to, kad norime šį etapą baigti ne per 24 mėnesius, kaip planuota ankstesnės valdžios, bet per 15 mėnesių. Per du mėnesius turime parengti planą, iš kur gauti lėšų ir kaip pagreitinti rekonstrukcijos tempus ir vienu metu vykdyti darbus keliuose ruožuose“, – kalbėjo vicemeras Povilas Mačiulis.
Visos Laisvės alėjos rekonstrukcija kainuos per 20 mln. eurų. „Ieškosime būdų sumažinti šias išlaidas. Ankstesnė valdžia nenumatė jokių finansavimo šaltinių ir pradėjo darbus, kuriuos esame priversti tęsti“, – teigė P.Mačiulis.
Iš Europos Sąjungos fondų paramos gauti neįmanoma dėl to, kad tai yra pėsčiųjų gatvė, o tokioms finansavimas nenumatytas.