Nors galimybių studijoje kalbama apie Nemuno atkarpos, einančios nuo Kauno hidroelektrinės (HE) iki H. ir O.Minkovskių gatvėje esančios krovininės prieplaukos, sutvarkymą, įmonės „Vidaus vandens kelių direkcija“ vadovas Gintautas Labanauskas pabrėžė, jog šiuos, maždaug 3,5 mln. Lt įvertintus, darbus bus galima pradėti tik ekonominio pakilimo metu.
„Šiandien mums reikia padaryti pirmąjį žingsnelį – ties krovinine prieplauka pasibaigiantį vandens kelią pratęsti iki Nemuno saloje statomų sporto rūmų. Mes galėtume atlikti šiuos darbus, tuo tarpu savivaldybei tektų užduotis prie arenos pastatyti prieplauką. Tokiu būdu galėtume sudaryti galimybę sporto rūmus pasiekti iš vandens, – aiškino G.Labanauskas. – Kai pasibaigtų sunkmetis, būtų galima kalbėti apie vandens kelio sutvarkymą iki HE. Galimybių studijoje numatyta, jog savivaldybė sutvarkytų pakrančių infrastruktūrą, pritrauktų privatų kapitalą, Nemuno pakraštyje įrengtų sporto aikšteles, kavines. Tai galėtų tapti išties puikiu turistiniu maršrutu, kokių yra pusėje Europos“.
Nemuno vagos gylis nuo pat HE iki krovininės prieplaukos siekia maždaug 115 cm. Pasak „Vidaus vandens kelių direkcijos“ vadovo, turistiniams laivams tokia upės grimzlė yra pakankama.
Pristačius galimybių studiją, Kauno savivaldybės vadovai patikino, jog jeigu „Vidaus vandens kelių direkcija“ savo lėšomis išvalytų Nemuno dugną bei pašalintų povandeninius riedulius, miesto biudžete būtų galima numatyti maždaug 50 tūkst. Lt, reikalingų prieplaukos Nemuno salos pašonėje statyboms.