Anksčiau teigusi, kad tilto projektas dėl neapibrėžtumo stabdomas, dabar savivaldybė tikisi darbus pradėti jau šiais metais.
„Kėdainių tilto statybos konkursą planuojame paskelbti liepos mėnesio pradžioje. Kada pavyks rasti rangovą, priklausys nuo konkurso eigos. Jeigu viskas klostysis pagal planą, rangovas turėtų paaiškėti rudenį. Tokiu atveju realūs statybos darbai galėtų prasidėti dar šiais metais“, – BNS savivaldybės atsiųstame komentare teigia Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Vis dėlto, pasak Kauno vicemero Andriaus Palionio, net ir paskelbus konkursą, kol kas nėra iki galo aišku, ar tiltas tikrai bus statomas.
„Net ir šis paskelbtas konkursas dar nėra absoliutus garantas, kad žūtbūt statysime. Viskas priklausys nuo to, kokią kainą pasiūlys viešą konkursą laimėję rangovai. Ji turi būti racionali, atitinkanti šių dienų realijas“, – BNS teigė jis.
Apie tiltą, nuo Kėdainių gatvės Vilijampolėje gavusį Kėdainių pavadinimą, Kaune svarstoma ne vienus metus. Šis tiltas turėtų padėti sumažinti transporto srautus per miesto centrą ir palengvinti susisiekimą tarp dviejų Nemuno krantų ties Marvele ir Vilijampolės, Šilainių mikrorajonais.
Šiuo metu vairuotojai tam renkasi miesto senamiestyje esančias Gimnazijos, Šauklių gatves.
Vis dėlto kritikai sako, kad tiltas iš esmės transporto problemų neišspręstų, bet pakeistų svarbią Kauno kraštovaizdžio vertybę – Nemuno ir Neries santakos panoramą.
Birželio pradžioje V.Abramavičius BNS sakė, jog šio tilto statybos vienai savivaldybei būtų per didelė našta, todėl projektas atidedamas, tikintis, jog ateityje jį finansuos centrinė valdžia.
Pasak Kauno vicemero, vykstant projektavimo darbams miestas laikėsi „nuoseklios ir gana atsargios“ pozicijos, jog vienam miestui tai būtų per didelė našta, tačiau gavus statybos leidimą nuspręsta, kad su šiuo projektu laukti nereikėtų.
„Nenorime dar toliau nukėlinėti darbų, kurie gyvybiškai svarbūs miestui. Dėl jų įgyvendinimo kalbėjomės ir su susisiekimo ministru. Jis pažadėjo ieškoti būdų, kaip prie statybų galėtų prisidėti valstybė“, – sakė A.Palionis.
Pasak jo, šis tiltas pasitarnautų ir vadinamajam Lampėdžių tiltui kaip pagalbinė transporto jungtis tuo atveju, jeigu Vakariniame aplinkkelyje esantį tiltą prireiktų uždaryti, nes kitas artimiausias tokio dydžio tiltas per Nemuną šiuo metu yra tik Jurbarke.