Į oro uostą susirinkę žmonės ruošėsi skristi reisu „Vilnius–Salonikai“. Iš Vilniaus Lietuvos avialinijų lėktuvas turėjo pakilti 14.30 val. Tačiau netikėtai, keleiviams jau susėdus į lėktuvą, skrydis buvo atidėtas.
„Susėdome į lėktuvą. Buvome supažindinti su saugumo reikalavimais. Ruošėmės pakilti. Tačiau lėktuvas vis nekilo. Tuomet į lėktuvą įlipo oro uosto darbuotojai ir užėjo į piloto kabiną. Vėl laukėme. Keleiviai pradėjo nerimauti“, – pasakojo lėktuve sėdėjęs Andrius.
„Tuomet pilotas paaiškino, jog skrydis atidedamas. Turėtume išskristi 15.30. Mums liepta išlipti iš lėktuvo, tik nepaaiškino, kodėl“, – teigė vienas iš keleivių.
Išlipę iš lėktuvo žmonės pamatė atidarytą kairiojo sparno dangtį. Keleivių manymu, galėjo sugesti lėktuvo kairysis variklis. Žmonės buvo susodinti į autobusą ir parvežti į atvykimo salę.
„Keista, kad mus nugabeno ne į atvykimo salę. Buvome grąžinti į gatvę. Teko stovėti eilėse ir vėl pereiti aviacijos saugumo patikras. Ar taip ir turi būti?“, – stebėjosi pašnekovas.
Anot Andriaus, atidėtų reisų keleiviai kitose šalyse atvežami į specialiai tam skirtą salę. O Vilniaus oro uoste, jiems tenka susidurti su problemomis. Vienas iš keleivių – „Panelės“ fotografas Algis Kriščiūnas – po patikrinimo atvykęs į „duty free“ zoną, nusipirko kvepalų. Po to, kai skrydis buvo atidėtas, A.Kriščiūnui teko aiškintis, kodėl jis į lėktuvą bando įsinešti skysčių, kurie draudžiami. Galiausiai, išsiaiškinus, kad keleivis tikrinamas jau antrą kartą, jam buvo leista kvepalus įsinešti į lėktuvą.
Netrukus keleiviams buvo pranešta, kad lėktuvas išskris tik 16 valandą. Pastaruoju metu padažnėjus lėktuvų katastrofoms, žmonės į tokius incidentus reaguoja itin jautriai. Daugelis jų nerimauja, bijodami, kad bus įsodinti į techniškai netvarkingą lėktuvą.
Dėl ko iš oro uosto nepakilo lėktuvas, turėjęs skristi į Salonikus, negalėjo paaiškinti ir Lietuvos avialinijų informacijos telefonu atsiliepusi moteris. Ji teigė, jog savaitgaliai administracija nedirba, todėl informacijos teks laukti iki pirmadienio.
Vilniaus oro uosto atstovas spaudai Arūnas Marcinkevičius teigė, jog apie atidėtus skrydžius kalbėti gali tik pačios avialinijos.
„Jei lėktuvas vėluoja pakilti keliolika minučių, tai keleiviai gali palaukti ir perone. Tačiau, jei skrydis atidedamas ilgesniam laikotarpiui, keleiviai parvežami į salę. Šiuo atveju pasielgta teisingai. Jie turi iš naujo pereiti patikrą. Tokios taisyklės“, – teigė A.Marcinkevičius.
„Jei lėktuvas vėluoja dvi ir daugiau valandų, keleiviai jau gali reikalauti kompensacijos“, – aiškina Vilniaus oro uosto atstovas spaudai.
Panašu, kad avialinijoms teks pakratyti kišenę, nes lėktuvas vėlavo apie porą valandų.