„Mačiau kaip prieš kelias dienas tvarkė kelio duobes. Štai kaip atrodo kelias po tvarkymo“, – sako Tomas ir siunčia kelias nuotraukas pasigrožėjimui.
Vyro nuomone, tokį kelią reikėtų visai uždaryti, nes iki nelaimės – vienas žingsnis.
Teigė, jog skambino ir kelius tvarkančiai įstaigai, tačiau jos vadovo atsakymas suglumino labiau nei duobės.
„Tarnybos vadovas atsakė, kad laikraščiais duobių neužlopys“, – pasakojo Tomas. Jo žiniomis, šis kelias jau seniai yra itin prastos būklės, nors yra pagrindinė arterija, jungianti Kauną ir Šiaulius.
Tomas šiauliečiams rekomenduotų į Kauną važiuoti per Kelmę ir Raseinius – bus greičiau ir saugiau.
Duobių turi nelikti per dieną
Šiaulių regiono kelių direktorius Piotras Bakanovas informavo, kad yra tam tikros kelių tvarkymo taisyklės, kurių šiuo atvejų laikytis nepavyksta.
Duobės keliuose, anot jo, turi būti pašalintos per vieną dieną, tačiau šiam keliui reikalingas jau ne kosmetinis remontas.
Duobės keliuose, anot jo, turi būti pašalintos per vieną dieną, tačiau šiam keliui reikalingas jau ne kosmetinis remontas.
„Stebime tokią situaciją jau beveik ketverius metus. Septyni kilometrai kelio Šeduva-Baisogala yra labai prastos būklės. Kelio rekonstrukcijai yra parengtas projektas, tačiau vis nėra tam lėšų“, – teigė P.Bakanovas.
Kas taip sugadino kelią? Direktorius rekomenduoja tokiais klausimais savęs neapsunkinti.
Jam tiesiog baigėsi tarnavimo laikas. Ekspertai priežastį nustatytų tiksliai, tačiau tai nebūtina – visą kelią reikia remontuoti.
„Dabar tik palaikome kelio būklę, kad juo būtų galima naudotis. Kelias bus sutvarkytas, kai turėsime padoresnes galimybes. Pagrindinė problema – laikas“, – pareiškė direktorius.
O tai problema ne pinigai? Direktorius patikslino, kad šiuo metu šis kelias kelia daugiausiai rūpesčių. O tie rūpesčiai – ne tik pinigai, bet ir daugybė kitų susidėjusių problemų. Kokios tos problemos – per daug nedetalizavo, nes tai, anot jo, reikalų neskubina ir kelių nesutvarko.
Apribos greitį valstybinės reikšmės kelyje?
Regiono kelių Radviliškio kelių tarnybos viršininkui Kęstučiui Urbeliui klausimas dėl to kelio taip pat nebuvo naujiena. Jis iš pusės sakinio atspėjo, kad kalbama apie Baisogalos-Šeduvos atkarpą.
Vieno kilometro tokio kelio rekonstrukcija kainuoja apie 500-700 tūkst. eurų.
„Vis patvarkome iš kelių priežiūrai skirtų lėšų, tačiau šiam keliui reikia rekonstrukcijos.
Jei situacija dar prastės, apribosime greitį kelyje iki 50 kilometrų per valandą“, – kalbėjo K.Urbelis.
Tai kokie planai? „Sutvarkyti, kad būtų saugus eismas. Daugiau jokių planų nėra“, – nukirto Radviliškio kelių tarnybos viršininkas.
Kiek kainuoja kelio rekonstrukcija? Anot tarnybų vadovų, kiekvienu atveju skirtingai. Vidutiniškai vieno kilometro tokio kelio rekonstrukcija kainuoja apie 500-700 tūkst. eurų. Dauginti reikėtų mažiausiai iš septynių.