2023 11 22

Kelių priežiūros įdomybės: kodėl druska ruda, o barstytuvai kartais važiuoja atbulomis?

21 tūkst. kilometrų valstybinės reikšmės kelių visoje Lietuvoje prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ sezonui pradėjo ruoštis dar balandį – vos tik užbaigusi praėjusios žiemos sezoną. Ketvirtadienį laukia pirmasis iššūkis – Lietuvoje pranašaujama pūga bei šlapdriba. Kiek druskos sukaupta įmonės sandėliuose? Kodėl ji, atkeliavusi iš Maroko, yra ne balta? Ir ar kelininkai reaguoja į plačiai paplitusį juokelį apie juos?

Pranešama, kad lapkričio 23 d. orai Lietuvoje subjurs: daugelyje rajonų snigs, kris šlapdriba, lis. Todėl išvakarėse „Kelių priežiūra“ pakvietė žurnalistus į Kauno kelių tarnybos būstinę Kauno rajone, Pagiriuose, kur papasakojo apie bendrovės pasiruošimą žiemai, didinamas prevencinių medžiagų barstymo apimtis, patarė, į ką svarbu atkreipti dėmesį vairuotojams.

Kaip teigė Rimantas Zagrebajevas, „Kelių priežiūros“ Komunikacijos skyriaus vadovas, darbą žiemos sezono ritmu įmonė pradėjo jau spalį, tačiau pasiruošimas žiemai pradėtas vos tik pasibaigus praėjusių metų žiemai – balandį.

Visų 50 įmonės vietovių visoje Lietuvoje darbuotojai, anot jo, yra pasiruošę išvažiuoti į kelius. Jau šiąnakt apie 70 mechanizmų atliko savo darbus. 11.30 val. duomenimis, kelininkai nuo vidurnakčio jau buvo nuvažiavę daugiau nei 3 tūkst. kilometrų.

„Šiam žiemos sezonui yra numatyta ir tam tikrų naujovių. Įsigyta apie 50 naujų mechanizmų. Kai kurie jų ir šiąnakt jau buvo išvažiavę į kelius. Atliktas ir specialus mūsų vairuotojų žinių patikrinimas. Druskos sandėliai visoje Lietuvoje užpildyti pilnai“, – patikino R.Zagrebajevas.

Iš Maroko atkeliauja egzotinė druska

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis