Kaip pasakojo bendrovės „DFDS Seaways“ Komunikacijos ir reklamos skyriaus vadovas Vaidas Klumbys, keleivių srautas pamažu atsigauna ir bendrovės duomenys grįžta į tą patį lygį, kaip prieš nelaimę. „Sumažėjimas buvo jaučiamas pirmą savaitę, kai buvo sumažėję reisų. Tačiau dabar viskas grįžo į ankstesnį režimą, tad bendrovė nepajuto didelės duobės“, – teigė jis „15min“.
Dabar vietoj sudegusio kelto keleivius plukdo iš vienos Švedijos kompanijos išsinuomotas keltas „Baltic Amber“, iš esmės atitinkantis „Lisco Gloria“ parametrus.
Praėjusio penktadienio vakarą sudegęs keltas „Lisco Gloria“ buvo atitemptas į Danijos uostą Odensę. Nors nuo nelaimės jau buvo praėję pora savaičių, kelte, ypač apatiniame denyje, dar buvo karštųjų vietų. „Dabar vyksta šių vietų aušinimo darbai, saugios laivybos ekspertams nusileisti ten vis dar nesaugu“, – teigė V.Klumbys.
Viliamasi, kad šiandien keltą Fajardo laivų statykloje galės apžiūrėti Lietuvos, Danijos ir Vokietijos saugios laivybos administracijų ekspertų grupė.
Keltas „Lisco Gloria“ užsiliepsnojo spalio 9-osios naktį pakeliui iš Kylio. Laivu plaukę 236 žmonės prarado savo daiktus, dokumentus. Didžioji dalis jau kreipėsi dėl žalos atlyginimo.