Dienraštis „Vakarų ekspresas“ svarsto, kam ilgainiui bus geriau gyventi – tiems, kas įsikūrę šiaurinėje Klaipėdos dalyje, ar tiems, kas pietinėje. Šį klausimą išnarplioję specialistai kategoriški – netrukus piečiau įsikūrusiems klaipėdiečiams apkars sparčiai besiplečiančio uosto kaimynystė.
„Be abejo, pagrindinis Klaipėdos investicijų traukos variklis – uostas. Iš vienos pusės, uostas atneša didžiulę ekonominę naudą bei užtikrina pajamas gyventojams, iš kitos pusės uosto veikla turi neigiamą poveikį žmonių gyvenimo kokybei – tai triukšmas, tarša, papildomi transporto srautai“, – uostamiesčio raidą nagrinėjusios bendrovės „Sweco Lietuva“ atstovą Mindaugą Pakalnį cituoja dienraštis.
Baiminamasi, kad triukšmingos uosto kaimynystės išvarginti klaipėdiečiai ilgainiui ims kurtis kitur, o pietinė miesto dalis taps savotišku getu.
Baiminamasi, kad triukšmingos uosto kaimynystės išvarginti klaipėdiečiai ilgainiui ims kurtis kitur, o pietinė miesto dalis taps savotišku getu. Kad taip neatsitiktų, žinovai ragina į pietus nuo miesto centro įrengti kuo daugiau rekreacinių teritorijų ir prieigų prie marių.
Aktyviau dirbti raginami ir Klaipėdos rajono valdininkai. Dienraštis „Klaipėda“ atkreipė dėmesį į prastai prižiūrimas užmiesčio kapinaites.
„Senosios Klaipėdos rajono kapinės – tarsi vietos valdžios gėdos ženklas. Nors pagal įstatymus savivaldybės administracija privalo užtikrinti senųjų palaidojimo vietų priežiūrą, rajonas kasmet teišgali kiekvienoms kapinėms skirti vos po 100 litų. Būtent todėl daugelio jų vaizdas šiurpina ne tik užsienio, bet ir vietos turistus“, – rašo „Klaipėda“.