„Tai modernus ir dvigubai išplėstas viadukas žymiai padidins geležinkelio linijos pralaidumą, pagerins Klaipėdos uosto susisiekimą su tarptautiniu geležinkelių tinklu, leis aptarnauti didesnius krovinių srautus. Jis taip pat užtikrins patogų susisiekimą su Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalu“, – sakė susisiekimo ministras E.Masiulis.
Rekonstrukcijos metu greta senojo geležinkelio viaduko buvo pastatyta nauja viaduko dalis, ant jos įrengtas antras geležinkelio kelias, iš viso naujai nutiesta bei rekonstruota apie kilometras geležinkelio kelių. Nuo šiol viaduku traukiniai galės važiuoti dviem kryptimis.
Praplėsti viaduką buvo itin svarbu dėl didėjančio krovinių srauto, turinčio pasiekti pietinėje uosto dalyje dirbančias krovos kompanijas. Dėl nepakankamo geležinkelio pralaidumo buvo sudėtinga šias įmones laiku aprūpinti vagonais, atvežti ir išvežti krovinius. Rekonstruotu viaduku bus galima pervežti daugiau krovinių, pagerės traukinių eismo sąlygos ir sauga.
Be to, rekonstrukcijos metu viadukas buvo prailgintas, sudarant sąlygas išplėsti Varnėnų gatvę ir padidinti jos pralaidumą prieš pastatant Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą.
Bendra šio projekto vertė – apie 9,5 mln. litų, jam suteikta 5,3 mln. litų Europos regioninės plėtros fondo parama. Projektas įgyvendintas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę „Valstybinės reikšmės kelių ir geležinkelių infrastruktūros techninių parametrų gerinimas“.